top of page

שירות לקוחות ברשת החברתית  -  social media customer service 

החברות שמסבכות את עצמן ברשתות החברתיות
איזה ענף הוא הסוער ביותר במדיה החברתית בישראל, מי מצטיינת במענה לפניות הגולשים ומי כלל לא נותנות שירות בפייסבוק - חברת VIGO מקבוצת יפעת בדקה עבור TheMarker את ההתנהלות ברשת החברתית - דה מרקר 

איך למנף את השירות ברשת החברתית ? 
המודעות לשיווק ברשתות חברתיות עבור עסקים הולכת ומתגברת, כולם מבינים מה החשיבות של פרופילים חברתיים בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. אבל למרות המודעות הגדולה, הרבה מותגים עדיין מפחדים לקחת את העסק החברתי שהם יצרו צעד אחד קדימה, ולבנות במה בה הם יעניקו שירות לקוחות יעיל ומהיר ברשתות החברתיות. קישור חיצוני 

מחקר: העתיד של שירות הלקוחות נמצא ברשתות החברתיות
סקר שנערך על ידי זירוקס מצא שיותר מ-40% מהצרכנים בארה"ב ומערב אירופה בטוחים שלא נצטרך יותר מוקדי שירות לקוחות עד 2025. רובם מאמינים שהם יוחלפו ברשתות החברתיות ואפליקציות צ'אט. כלכליסט 

SOCIAL CRM הדרך לייצר שירות לקוחות באמצעות הקשבה ודו שיח.

בעידן הדיגיטלי, בו כל גולש יכול להשפיע על קבלת החלטות של חברות ענק בהינף "סטטוס" או "ציוץ", התחום הקרוי כיום Social CRM או בעברית, ניהול קשרי לקוחות במדיה החברתית, בדרכו להפוך לתחום נרכש ומרכזי בתוך ארגונים מודרניים, בעיקר בכאלו בו שירות הלקוחות נמצא בדרג חשיבות עליון. קישור חיצוני 

כיצד מתמודדות חברות עם תלונות של לקוחות ברשת?
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים. גלובס

מישהו מטפל בך: שירות לקוחות, גרסת הפייסבוק
לא כל החברות בישראל חוששות מחצי הביקורת של גולשי האינטרנט. רבות מהן מבינות כי אחד מתפקידיו של מותג הוא לספק שירות, ורואות ברשתות החברתיות אמצעי נוסף לתת ערך ללקוח. שירות לקוחות, הגרסה החברתית - דה מרקר 

תמיכה חברתית – מוקדי שירות לקוחות הדור הבא
כמנהלי מערכות מידע, שאלו את עצמכם: האם עזרנו לחטיבות העסקיות בארגון להבין את המהפכה הטכנולוגית והפלטפורמות המתקדמות לניהול לקוחות שקיימות היום בשוק, והאם נרתמנו בכדי לסייע לארגון לחסוך בהוצאות תפעול. קישור חיצוני 

בעקבות פוסט בפייסבוק: השירותים בנתב"ג ישופצו
אחרי יותר מעשור: תלונה ברשת החברתית גרמה להנהלת רשות שדות התעופה להחליט שהגיע הזמן לטפל בשירותים בנמל התעופה הלאומי - מאקו 

שירות לקוחות ברשת החברתית. מאת; הילה כרמלי

המדיה החברתית אינה רק facebook, מדיה חברתית הנה כל מדיה בה התוכן הוא תוכן גולשים, החל מבלוגים, מיקרו בלוגים, קהילות, פורמים ורשתות חברתיות והלקוחות משתמשים בכל אלה כדי לצרוך מידע על שירותים ומוצרים, כדי לחלוק חוויות טובות ושליליות וכדי לנהל קשר בלתי אמצעי עם ארגונים, השיחה מתנהלת אם הארגון בוחר להשתתף בה וגם אם לא.
[ להמשך המאמר ]

bottom of page