קורסים פנים ארגוניים למנהלים ולעובדים במגוון חברות וארגונים 

קורס הכשרה לניהול מוקדים
מיועד לארגונים - במסגרת פנים ארגונית בלבד
ניהול משתקף
קורס המלמד שיטת ניהול חדשה - ניהול משתקף.

שיטת הניהול המשתקף
גורמת לעובדים לספק שירות פנימי וחיצוני מצוין, מתוך רצונם החופשי, ולא מתוך כפייה.
מבוססת על ספרו של ד"ר נדב גולדשמידט ולאחר אישור זכויות יוצרים ללימוד השיטה
קורס לניהול השירות בארגון
בעידן "הלקוח במרכז" מהווה מערך השירות הארגוני אחד מערכי הליבה של הארגון. ניהול השירות ללקוח החיצוני מחד וניהול אפקטיבי של צוות השירות מאידך, יוצרים את המתכון המנצח. ניהול נכון של מערך השירות דורש היכרות עם שני מרכיבים אלה

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
train the trainer
בעולם ההדרכה המודרני בוחרות חברות רבות להכשיר מדריכם פנימיים על מנת לבצע הכשרה שוטפת לעובדים ותיקים וחדשים

עם זאת, הדרכה לקויה של מנהל לא מיומן יכולה להשיג תוצאה הפוכה – גרימת נזק לעובד ולהמשך הישארותו בארגון. תוכנית ההדרכה שלהלן מתמקדת בהכשרה שיטתית ומקצועית של מנהלים המעוניינים להיות מדריכי חברה פנימיים

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
ניהול צוות שירות
"איש מאיתנו אינו חכם כמו כולנו", כותב קן בלנשרד בספרו " הגביע הוא שלנו" . עבודת צוות שירות יעילה היא אחד האתגרים הגדולים של כל מנהל צוות . אמנות הפיכתה של קבוצת אנשים שונים לצוות הינה מהמיומנויות הקריטיות של כל מנהל. מנהל שיידע להתוות כיוון ומטרות לצוות שלו וידע לגשר בין תהליכים קבוצתיים ואישיים, יצליח לבנות צוות שיגיע לתוצאות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
קורס למתן שירות טלפוני
הקורס הבסיסי להכשרת נציגים בטכניקת "לחיצת היד הקולית" כבר הכשירה אלפי נציגי שירות בחברות וארגונים רבים.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
Show More