לקבלת הצעת מחיר עבור סדנה, הרצאה או תהליך ייעוץ המותאמים לארגונך
09-7926377, נייד; 052-7243666
info@c-service.co.il
פורטל ייעוץ והדרכה למצוינות בשירות
הרצאות עד 90 דקות - לימי עיון פנים ארגוניים או לקהל הרחב במסגרת כנסים
כל ההרצאות ב- C-service ניתנות במסגרת הרצאה בודדת ובמסגרת כנסים המוקדשים לשירות, והן מיועדות לכל קשת העיסוקים בארגון שבין נציגי השירות לבין ההנהלה הבכירה. כולן סובבות סביב נושאי המצוינות בשירות תוך השלכתו על מאפיינים ארגוניים נוספים כדוגמת: מכירות, המשאב האנושי בשירות, מיומנויות ניהול, גביית חובות ועוד.ניתן לשלב בין כמה נושאים. כל ההרצאות בנות 90 דקות. בכל אחד מהנושאים האמורים ניתן לקבל הרחבה נושאית במידה לכשיידרש.
עשרת הכללים המנצחים למתן שירות חוויתי ללקוח בכל ארגון או חברה ובכל הענפים במשק הישראלי
בהרצאה זו מוצגת תפיסת השירות המודרני וכיצד ניתן להטמיע אותה בקרב מנהלים ועובדים בארגון. ניתן להתאים את ההרצאה לסביבה העסקית בה פועל הארגון - בנקאות / ביטוח/ רפואי / מוסכים / תמיכה ועוד לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
איך קרה שפרויקטים רבים להטמעת מערכות אלה נכשלו? כיצד קרה שרמת השירות במקום לעלות רק הולכת וצונחת? כיצד קרה שרמת שביעות רצון לקוח ונאמנות הלקוח נמצאות גם הן במצב של ירידה מתמדת? לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
בשנים האחרונות אנו עדים לחברות רבות המצהירות כי הן עומדות בפני "מהפיכות שירות". שינויים רבים אכן נראים ומורגשים, עם זאת אצל רבים אחרים הצהרה זו נשארת בקטגורייה של "מס שפתיים". בהרצאה זאת מוצגים המרכיבים ההכרחיים בלעדיהם מהפיכות שירות אינן יכולות להתרחש. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
מתן שירות מעולה הנו כיום שם המשחק בארגונים עסקיים וציבוריים. הקשר החזק בין שירות ורווחים לארגון נובע מן העובדה שמצוינות בשירות מבצעת שתי פעולות בעת ובעונה אחת: היא מעלה הכנסות ומקטינה עלויות. ארגונים המשקיעים בשיפור איכות השירות משיגים שביעות רצון ושיפור משמעותי בתוצאות העסקיות. לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך
בהרצאה תשולב מצגת ובה עשרת הכללים למתן שירות מעולה בשילוב קטעי סיפורי מקרה מהארץ ומהעולם,סרטונים קצרים מהרשת ופרסומות ידועות לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונך