שיתופי פעולה ומתן שירותים עסקיים ושכירת יועצים ע"פ פרויקט                                   

 

אנו פועלים בשיתוף פעולה עם חברות, ארגונים ומומחים על בבסיס win win 
 

1. חברות ייעוץ בכל תחומי מצויינות בשירות לביצוע פרויקטים משותפים/

2. מרכזי הדרכה הפועלים בתחום הסדנאות / כנסים / ימי עיון / סדנאות לאספקת שירותי הנחייה לקבוצות מכל סוג. 

3. יועצים עצמאיים ומומחים למצוייונת בשירות  המעוניינים בשיתוף פעולה על בסיס WIN-WIN 

4. שיתוף פעולה על בסיסי אספקת תכנים ממומחים  לאתר ובתמורה מתן קישור ו/או לדואר אלקטרוני.

להלן רשימת חלק משיתופי הפעולה העסקיים של C-service
 

מר בועז נחמד ( M.A ) יועץ ארגוני ומרצה בכיר: שיתוף פעולה בפרויקטים חוצי ארגון בהדרכה ואימון למצוינות בשירות ומכירות. דוגמאות;
המשכן לאומנויות הבמה אשדוד, חברת סוניגו לוגיסטיקה, אשבל טכנולוגיות. מחבר הספרים "הצ'ק בדואר" (1997), "פאזל המכירה" (2000), "הלקוח תמיד צודק" (2001), "תורת הגבייה" (2002) ואת הספר האחרון מו"מחה משא ומתן (דצמבר 2007). 

 

 

מר יגאל קשטן מהנדס תעשייה וניהול BSC ומוסמך במנהל עסקים MBA : שיתוף פעולה עסקי בביצוע פרויקטים משותפים בשיפור השירות. דוגמאות: פלאפון , מירס. חיבר שני ספרים רבי מכר בנושאי כלכלת השירות: ניהול השירות לכלכל או לקלקל ?  והספר חשיבה עסקית בניהול השירות. 

 

ד"ר נדב גולדשמידט  - בעל תואר ד"ר בניהול השירות מאוניברסיטת קורנל בארה"ב. ד"ר גולדשמידט הוא איש סגל במרכז ללימודים אקדמיים ומעביר הרצאות וסדנאות חוויתיות בתחום חווית הלקוח, ניהול למצוינות והצלחה. ד"ר גולדשמידט כתב חמישה ספרים מהם שלושה ספרים בעברית: ניהול משתקף, 100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות ומצוינות בשירות : מדיבורים למעשים.שיתוף פעולה בקורסים למנהלים בשיטת ניהול משתקף   
 

תהליך התאמת המרצה לצרכי הקבוצה. 

 

בתהליך בירור צרכי ההדרכה מתבצעת התאמה מיטבית של מנחה הקבוצה לסדנה  תוך התחשבות בשלושה גורמים עיקריים: רמת הקבוצה - רמת ההתנגדות המקדימה והגישה למתן שירות, ניסיון קודם של המנחה בענף המדובר, ניתוח טופס איתור צרכי הדרכה פנימי. כל המרצים והחונכים נשכרים על בסיס פרויקט ומידת מורכבותו.  

 

אם ברצונך לשתף פעולה על בסיס  WIN -WIN  נשמח אם תיצור קשר:

סמדר ויינשטיין - 052-7243666

טלפון :09-7926377 פקס : 09-7926388