אודות המרכז הישראלי לשירות לקוחות - מי אנחנו ?

בשנים האחרונות גברה בישראל המודעות לחשיבותו של מתן שירות איכותי ללקוח. חשוב לציין, אינך חייב להיות לקוח שיא Service , ניתן להוריד מהאתר חומרים בחופשיות נשמח אם תיתן לנו את הקרדיט על כך. כמו כן באתר ניתן למצוא מגוון סדנאות, ימי עיון והרצאות למגוון ארגונים וחברות..
אתר זה איננו אתר צרכנות - איננו מקבלים או מטפלים בתלונות לקוחות אנא פנה לאתרים ייעודיים לשם כך. 

 

שיפור השירות בארגונך - למה אנחנו ?

  • תוצאות: שיפור והתייעלות בתהליכי השירות הפנימיים והחיצוניים.

  • חדשנות: הפיכת המידע העדכני בתחום למטען שירות רב עוצמה תוך יצירת "ארגז כלים" לכלל העובדים.

  • יישום: כל נושאי הלימוד ושיטות העבודה ישימים ליום העבודה הבא, בלי הרבה תיאוריות וסיפורים...

  • גאוות יחידה: יצירת אווירה של גאוות יחידה הגורמת לשינוי תפיסתי אצל המשתתפים. 

  • ניסיון : אנו מביאים איתנו ניסיון רב שנים וראיית הפרטים החשובים  " דרך עיני העובד" ובמקביל "דרך עיני הלקוח".

יזמית ומייסדת - סמדר ויינשטיין  (דוקטורנטית ) בחוג לשירותי אנוש באוניברסיטת חיפה  

יועצת ארגונית, מרצה ומומחית למצויות בשירות. בעלת ניסיון של מעל 15 שנות ניסיון בתחום. בעלת תואר BA (בהצטיינות ) במדעי החברה והרוח מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר שני  MA ( בהצטיינות) בסוציולוגיה ארגונית באוניברסיטת בר- אילן. מרצה באקדמיה ( האוניברסיטה הפתוחה ובאקדמית אונו) ובמאות חברות וארגונים בהרצאות, ימי עיון , בקורסים ובסדנאות לעובדים ומנהלים. עוסקת במתן יעוץ להקמה וניהול מוקדי שירות והנחייה למנגנוני "אל כשל" בתלונות לקוחות. פרסמה מאמרים מקצועיים בנושאי: מוטיבציה לנותני שירות, תלונות לקוחות, חדשנות בשירות, טיפוח נאמנות לקוחות וניהול רגשות בקרב נציגי שירות ,בעיתונות הכתובה והאלקטרונית. מפתחת ערכת קלפי ההשלכה  play to change  לשינוי אישי וארגוני , המיועדת ליועצים, פסיכולוגים ארגוניים ומנהלים בכל סוגי הענפים והארגונים.  

יגאל קשטן; מהנדס תעשיה וניהול BSC ומוסמך במנהל עסקים MBA מומחה לתהליכי שירות בעל ניסיון של מעל 20 שנה במאות ארגונים וחברות. יגאל היה ממייסדי חברת כלנית כרמון שהקימה וניהלה מרכזי תמיכה בחברות בינלאומיות כמו HP ומייקרוסופט ועבור חברות שראליות כמו פלאפון, התעשייה האווירית ועוד. ניסיון עשיר בשיפור השירות ללקוחות בארגונים ציבוריים ועסקיים. מחבר הספר "חשיבה עסקית בניהול השירות" ובעבר לימד במכללת הדסה ומרכז הישראלי לניהול  קורסים בתחום ניהול השירות ללקוח.

 

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת לארגונכם: 
052-7243666 
info@c-service.co.il