חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

Call Center
מוקדי שירות             
האם כדאי לשים את הלקוחות במוקד או במרכז ? מהו המבנה הנכון של מערכת ה- IVR בארגונך ? מהם כלי העבודה החדשים ביותר בניהול מוקד השירות?  תשובות לשאלות אלה ועוד במדור - מוקדי שירות Call Centre @ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה,
לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.
                        

*כיצד ניתן לצמצם את תחלופת העובדים במוקד "ולשמר" את נציגי השירות  לאורך זמן? הבנו את הרעיון. תחלופת עובדים (גם במוקד השירות!) עולה הרבה כסף! אז מה עושים כדי לצמצם התחלופה? שאלה טובה, שהתשובה עליה צריכה להתבסס על הבנת הגורמים לתחלופה בקרב האוכלוסייה הרלבנטית של העובדים. הדגשתי המילים אוכלוסייה רלבנטית, שכן כמו במקרים רבים אחרים, לא די להתבסס על מידע ג’נרי בנושא העומד על הפרק – וכדאי, ממש כדאי, להבין מה מניע את התחלופה באוכלוסייה הספציפית בה אנו עוסקים, כדי שרעיונות שנעלה לצמצומה, יספקו מענה לבעיה עימה אנו רוצים להתמודד. מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

*שיפור תדמית מוקד השרות בארגון.ההתייחסות הארגונית למוקד השרות משתנה בקרב ארגונים בעלי אופי שונה - יש ארגונים בהם מוקד השרות הוא גורם מוביל מבחינות שונות: מעמדו, פיתוח שיטות עבודה, החשיבות המיוחסת לנתונים הנאספים בו, וכדומה. לעומת זאת, יש ארגונים בהם מוקד השרות נתפש במידה רבה כמרכז עלות תפעולי וכנטל יותר מאשר כנכס שרותי-שיווקי. מאת: דר‘ אמיר פלינט – גור>>> קישור למאמר

*הרהורי כפירה במשמעותו השירותית של זמן המענה.אחרונה גוברת בליבי התחושה שיכולות המעקב והפקת הדוחות במערכים טלפונים הביאו במידה רבה לאיבוד הכיוון וההיגיון השרותי - בעיקר בהתייחס לחשיבות המופרזת המוקנית לזמן המענה. מאת: ד"ר אמיר פלינט-גור >>>קישור למאמר 

*על מדדים ומדידות.התפוצצות המידע בארגונים, מאפשרת לנו להגיע לכמויות אדירות של נתונים, אך לא תמיד לדעת לקרוא ולהבין אותם. לא פעם אנו מתבקשים כיועצים על ידי הארגון: "קחו את המידע הקיים במאגרי החברה, לימדו אותו ואמרו לנו, האם אנו פועלים נכון, היכן הן נקודות הכאב שלנו, ואיפה אתם רואים הזדמנויות עסקיות, שאינן נראות בעין לא מיומנת".  זמינותו של מידע רב הניתן למדידה, אינו אומר שזהו המידע הנכון לנו למדוד.מאת נעמי בר-ניר >>>למאמר המלא  

*צריך לצלצל פעמיים.מוקדי השירות הישיר של הבנקים אמורים לעזור לכם לחסוך זמן ולהימנע מביקור בסניפים. אבל מבדיקה שערכו בעיתון "ידיעות אחרונות", עולה שבמקרים רבים מחכים על הקו דקות ארוכות, והמוקדנים אינם בקיאים, אינם אדיבים, שולחים אתכם לבקר בסניף ומשקיעים בלקוחות פוטנציאליים יותר מאשר בלקוחות קיימים. טלפון שבור>>>קישור לאתר Y NET

*לשים את הלקוחות במוקד או במרכז? זאת השאלה.האמירה "לשים את הלקוח במרכז" הפכה, בשנים האחרונות, לאחת האמירות היותר שחוקות בעולם העסקים. אין כמעט ארגון המכבד את עצמו, שלא חרת אותה על דגלו. אין כמעט מנהל שלא מזכיר אותה ב"דרשותיו" בפני הכפיפים לו, מנהלים ועובדים. אין כמעט כותב העוסק בתחום השירות ללקוחות, בספרות המקצועית ו/או ב"מוספי איכות ושירות" של העיתונות היומית על גווניה השונים, שאינו מתייחס אליה כאל צורך שבלי לענות עליו, ספק אם ארגונים יוכלו לשרוד בעולם התחרותי בו עסקיהם מתנהלים. מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

*לתכנון מערכת IVR ידידותית ללקוח נא להקיש 1... ארגונים מתלבטים בשאלת המבנה ה"נכון" של מערכת ה-IVR (המענה הקולי): כמה רמות, כמה תפריטים, כמה אפשרויות בחירה בכל תפריט, מה לומר – ומה לא... המאמר מציג היבטים הראויים לשימת לב, בעת תכנון המערכת.מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

  

  

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים