חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
החדשון  למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
  אתר השירות הישראלי

חג שמח לגולשי האתר ולכל בית ישראל

על ארבע לקוחות דיברה תורת השירות. 
התאמה ועריכה:
 סמדר ויינשטיין ,מנהלת אתר השירות הישראלי.

 

כנגד ארבעה לקוחות דיברה תורת השירות – אחד קונה פוטנציאלי ואחד קונה בפועל ואחד לקוח קבוע הקונה פעמיים ואחד לקוח נאמן-"שגריר" המספר בשבחה של החברה בה הוא לקוח קבוע ונאמן.
באיחולי חג שמח לגולשי האתר ולכל בית ישראל. [
להמשך ]

 
חדש באתר השירות -מדור סרטוני הדרכה   

חינם- מדור סרטוני הדרכה
מיועד למנהלי הדרכה בארגונים לשילוב בהדרכות פנים ארגוניות

במדור מיוחד ליקטנו עבורכם מנהלי ההדרכה בארגונים - סרטים לצרכי הדרכת שירות , ישיבת צוות, דיון בנושאי שירות שונים ועוד. ניתן לראות את הסרטונים ישירות בתוך אתר השירות הישראלי ולהקרינו ישירות מהאתר. לכל סרט הכנו תקציר קצר.
[
סרט החודש: שירות טלפוני. סרט הדרכה המדגים חמישה כללים אסורים בשירות טלפוני. 6 ד"ק ו 24 שניות ( שירות טלפוני, תקשורת, שפת גוף בטלפון ) Five Forbidden Phrases - Customer Service Training]
 
המשאב האנושי בשירות


העברת הסמכות לעובדים
מאת: רפי אלבו, מנכ"ל SEGMARKETING

במחקר של CEM 2006 קבוצת Strativity עולה כי חברות רבות הודו שהן אינן מעודדות את העובדים שלהן לפתור בעיות של לקוחות, לספק להם סיבה לחזק את נאמנותם או להבין יחסי לקוחות ברמה פיננסית.[ למאמר המלא ]
חדשות שירות...חדשות שירות...חדשות שירות...  

 

*לכל תלונה יש כתובת: כך תתלוננו.לכל גוף מסחרי יש גוף ממשלתי שמפקח עליו. אז אם לא ידעתם עד עכשיו לאן לפנות כדי להתלונן על שירות או עוול צרכני - נגמרו התירוצים. ynet מגיש - מדריך כתובות לתלונות. שימרו והדפיסו. מאת: שלומי דונר . פורסם באתר y-net [ קישור לכתבה ]
*לא רק השיחה ממתינה: ביקור במרכזי השירות של הסלולריות. הולכים להחליף את מכשיר הסלולר שלכם או זקוקים לתיקון? בדקנו כמה זמן מחכים עד שמקבלים טיפול במרכזי השירות, תוך כמה זמן יוצאים עם מכשיר תקין ואיך נראית סביבת ההמתנה. התוצאות מפתיעות לטובה. מאת: שלומי דונר. פורסם באתר y-net [
קישור לכתבה ]
*מדד השירות של גלובס. ארומה ואילנ''''ס בראש.מדד השירות של "גלובס", בשיתוף מרקטסט ובנק דיסקונט, מגלה שבענף שמגלגל כ-2.5 מיליארד שקל בשנה, הקפה אולי גרנדה גרנדה, אך לשירות יש לאן לגדול. למרות זאת, ההערות הגזעניות של סהר שפע החלישו את תפיסת השירות של ארומה.[
כניסה לאתר גלובס] 13/3/07
 
מוקדי שירות - מתודולוגיה לשיפור   
מתודולוגיה לשיפור וייעול מוקדי שירות ומכירה.מאת: ליאת קרן, מנהלת פרויקטים בחברת ROI
לקראת סוף השנה ובשלהי תכנון ואישור תקציבי השנה הבאה, עסוקים ארגונים רבים בבחינת הביצועים והתוצאות של השנה החולפת ובהצבת יעדים לשנה הבאה. במרבית הארגונים התמונה היא זהה, רצון לשפר את השרות ללקוח לאור התחרות הגוברת מצד אחד ולצמצם עלויות / להגדיל הכנסות מצד שני.[
למאמר המלא ]
מרץ 2007

בגליון החודש
כנגד ארבע בנים
מדור סרטוני שירות  
חדשות שירות
המשאב האנושי בשירות
שאלות נבחרות בפורום 
מבחר סדנאות פנים ארגוניות

נושאים נבחרים בפורומים

פורום HD
אני מחפש תוכנת CRM שתשרת אותי בשרות ותחזוקת מכונות ע"י טכנאים ברחבי העולם.
רוב התוכנות שראיתי לא בנויות לתמיכה של מכונות
[
קישור לפורום ]


פורום נאמנות לקוחות

החברה המשפחתית בראשה אני עומד עובדת עם בנק גדול בישראל, יותר נכון עם סניף בנק אחד, למעלה מ 50 שנה ברציפות. לא זכור בחברה שלי מקרה שבו הביע נציג סניף הבנק או נציג הבנק המרכזי מילה אחת של הערכה, תשומת-לב, איכפתיות לעובדת היותנו לקוח ותיק ונאמן לאורך שנות דור.
האם זו תופעה שכיחה בנוף הבנקים בישראל ?
אשמח לקבל תגובות חברים בפורום.[
קישור לפורום ]


סדנאות פנים ארגוניות 
לחיצת היד הקולית 
סדנה למצוינות בשירות טלפוני במרכזי שירות טלפוני. צרכי וציפיות לקוחות הבאים לקבל שירות, ארגז כלים לשימוש בקול, הקשבה אפקטיבית, תלונות לקוחות ועוד.

כתוב לעניין

מענה נכון למכתבי תלונה וניהול מחלקת שימור לקוחות בארגון. איתור צרכי הלקוח המתלונן, קריאה נכונה של המכתב, חשיבות נכס התלונה, טיפול בתלונה בשלבים,הפיכת המכתב לכלי שיווקי.

לשחרר את הקיטור  סדנה לטיפול בלקוח המתלונן. ציפיות הלקוח, טכניקה לטיפול יעיל בתלונות טלפוניות, מיומנות הקשבה

ביקור בית .
מצוינות בשירות לטכנאי שירות בבית הלקוח. צרכי הלקוח, שפת גוף לנותן השירות, שירות מכירתי
לפרטים נוספים
  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים