חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

סרטי

שירות

 במדור מיוחד ליקטנו עבורכם מנהלי ההדרכה בארגונים -  סרטים לצרכי הדרכת שירות ,  ישיבת צוות, דיון בנושאי שירות שונים ועוד. ניתן לראות את הסרטונים  ישירות בתוך אתר השירות הישראלי ולהקרינו ישירות מהאתר. לכל סרט הכנו תקציר קצר. חלק מהסרטים הנם בשפה האנגלית וללא תרגם.בסוגריים מצוינים  הנושאים אותם ניתן לקשר לסרט )  נשמח לחומרים נוספים שלכם. @ רוצה לשלוח לנו סרט חדש ?
 
גולשים נכבדים, כל הסרטונים באתר מקשורים לאתרים חיצוניים - ייתכנו שיבושים בסרטונים. במידה וסרט הוסר מהרשת אנא דווחו לנו על כך ונסירו מהאתר.  צפייה נעימה.
 
 

 1. סרט - מתן שירות לקוי במסעדה - Service Managment - ( בשפה האנגלית ללא תרגום )

 [ לצפייה ]

 

 

 נושאי הדרכה: שפת גוף, שפת השירות, תלנות לקוח, ניהול קשרי לקוחות.

 

 2. סרט - להבין את הפסיכולוגיה של הכעס אצל לקוחות זועמים. בשפה האנגלית ללא תרגום.מומלץ


 [ לצפייה ]  

 

  נושאי הדרכה: לקוחות קשים, נותני שירות, כעס.

 Customer3.  Care - סרט משעשע המדגים מהו התהליך שעובר נציג שירות במשך היום אל מול לקוחותיו או כיצד ניתן להוציא אותך מהדעת בשלבים...

 

 נושאי הדרכה: נציגי שירות, שירות טלפוני, שירות הלכה למעשה.

 4. שירות לקוי בבית מלון - ( בשפה האנגלית ללא תרגום)

שירות בית מלון

 

[ לצפייה]

 

 
נושאי הדרכה: שפת גוף, תקשורת לקוחות, תלונות לקוח.

 5. שירות רגיש בתחנת דלק. סרטון פרסומת מקסים על שירות רגיש במיוחד ללקוחות.

 

 [ לצפייה]

 

נושאי ההדרכה: שירות רגיש, נותני שירות, אוכלוסיות מיוחדות. סרטון מקסים :)

 6. שירות מעבר לדלפק. שיחות שירות עם לקוחות בשירות פנים אל פנים

 

 

[ לצפייה ]

 נושאי ההדרכה: .( שפת גוף , שירות בדלפק,תקשורת )

 

 7. תפיסת השירות בארגון. סרט הדרכה הממחיש את תפיסת השירות הארגונית ומהם הכללים הנכונים להנחילה. 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: נותני שירות, תפיסת שירות, שינוי ארגוני בשירות The Service Mentality  

 8. שוק הדגים בסיאטלאיך הופכים מקום עבודה להכי מיוחד וכיפי ללקוחות ולעובדים.

 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: נותני שירות, מוטיבצייה, יצירתיות.

 9. שימור לקוחות. סרט- שימור לקוחות הלכה למעשה.

 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: טיפוח נאמנות לקוח / שימור לקוחות הלכה למעשה.

 

 10. אני סאם - הלקוח תמיד צודק. קטע מתוך הסרט "אני סאם 2001 " דוגמא לרגישות במתן שירות לאוכלוסיות מיוחדות.

 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: לקוחות קשים, פער ציפיות, שירות רגיש, מקצועיות.

 11. האורח - מה קורה כאשר נותן השירות מתקשר עם לקוחותיו באגרסיביות...

 

[לצפיה ]

 

 

נושאי ההדרכה: ( תחנת דלק, תקשורת בשירות )

 12. שירות הלקוחות של FEDEX - מקסים ! סרטון פרסומת.שירות WOW 

 

 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: שירות הלכה למענה, אמינות , שירות WOW ]

 13. הלקוח תמיד צודק- סרטון הומוריסטי של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב 

[ לצפייה 

 

נושאי ההדרכה: הלקוח תמיד צודק, לקוחות קשים.

 

 14. שירות חדרים מאובק. סרט ממצלת בית המלון אשר מראה מה מקבלים בתוספות לארוחת הבוקר !  

[ לצפייה 

 נושאי ההדרכה: שירות בבית מלון, נראות.

 15. מחירו של השירות הגרוע   - ראיון עם מגוון לקוחות אודות קבלת שירות לקוחות גרוע. 

[ לצפייה ]

 

נושאי ההדרכה: שירות גרוע, סקר דעת קהל.

 16. סרט תדמית. מחלקת שירות הלקוחות של HOT בבאר שבע.

 

[ לצפייה ]

 

 

נושאי ההדרכה: תדמית, נציגי שירות.

 17. שירות הודעות מהיר. סרט פרסומת נפלא הממחיש כיצד נותנים שירות מעל ומעבר..

 

[לצפייה

 

  

 

נושאי הדרכה: מהירות, מקצועיות, תעופה.

 

 18. אני כאן בשבילך.  פרויקט גמר של אורטל אברהם. הסרט מתאר את סדנת היזע של מוקד שירות הלקוחות. מצחיק ועצוב גם יחד !

[ לצפייה ]

 

***** 5 כוכבים

 

נושאי הדרכה: מוקדי שירות, נציגי שירות, ניהול שירות לקוחות.

 Keys to Good19.  Customer Service : Greet Customers Right Away.

 

 

[ לצפייה ]

 

  

 

נושאי ההדרכה- הלקוח תמיד צודק, שירות הלכה למעשה.

 20. שירות לקוחות גרוע. Bad customer service

 

 

[ לצפייה ]

 

 

 

 

נושאי ההדרכה: שירות גרוע.

 21. שירות פנים ארגוני - סרט הדרכה אשר מדגים מהם כללי הזהב למתן שירות פנים ארגוני מעולה.

[לצפייה ]

נושאי ההדרכה: { שירות פנים ארגוני, עובדים, כללי עבודה )

  22. החתונפון. שימוש בשירות אוטומטי לחלוטין לאשרור הזמנת חתונה..

[ לצפייה ]


נושאי ההדרכה:
הומור בשירות, שירות טלפוני, מענה טלפוני IVR , Call center )

 

 

 23. How to Avoid Emotional Leakage Have you ever had a bad day

  [
לצפיה ]

נושאי ההדרכה: לקוחות זועמים, רגשות בשירות.

 24. סרט שירות בדלפק - של חברת tower records

[ לצפייה ]


נושאי ההדרכה:
מתן דוגמא מחברות אחרות כיצד לתת או לנהל שירות, שירות בדלפק.

 
 
 חדש! אוהב להדריך עם סרטים ? המסר עובר יותר טוב בצוות? ניתן להזמין לארגון את הרצאת שירות מהסרטים - הרצאה ייחודית המשלבת מגוון סרטים וסיפורים הממחישים את עשרת כללי השירות המעולה בצורה חוויתית. [ לקבלת הצעת מחיר ]
 
 

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים