חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
החדשון  למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
  אתר השירות הישראלי

גיליון פברואר 2007

מדידה מניעה לפעולה בתחום השירות.

מאת: טלי בר- לבציון, סמנכ"לית בחברת* ROI

כיום ברור כי היכולת של ארגונים להשביע את רצונם של לקוחותיהם הינה אחד מהתנאים להצלחת הארגון. בהתאם לכך, תחום השירות ומרכזי השירות בפרט נמצאים כיום בחזית האסטרטגית של הארגון. שכן, יחידת השירות הפכה לגורם שיווקי מהמעלה הראשונה וביכולתה ליצור יתרון תחרותי.[למאמר המלא]

 
סדנאות ותהליכי שיפור השירות   

"לחיצת היד הקולית"
מצוינות בשירות לנציגים במוקד

סדנה ייעודית לנציגי שירות לקוחות ב- Call Center

מצויינות בשירות טלפוני לנציגי שירות לקוחות. סדנה פנים ארגונית למצוינות בשירות טלפוני .בין הנושאים: ההבדל בין צרכי וציפיות לקוחות , ארגז כלים לשימוש נכון  בקולאימון להקשבה אפקטיבית, טיפול בלקוחות קשים בטלפון, מדדי השירות הטלפוני ועוד.[ עוד סדנאות באתר השירות הישראלי ]
 
טעימות שירות


להיות "מהיר+פשוט" עבור הלקוחות.
מאת: רפי אלבו, מנכ"ל SEGMARKETING

מחד, חברות הלכו במשך השנים וסיפקו יותר ויותר חידושים במוצרים ובשירותים על בסיס דרישת הלקוחות, מאידך, אותן חברות ממש גרמו לכך שנהיה יותר ויותר קשה לעשות עסקים עם אותם הלקוחות עצמם.[לכתבה המלאה] 
 
גבייה שירותית!?  

קונפליקט השירות במערך הגבייה.
מאת: בועז נחמד

מהו הקונפליקט הבלתי נגמר שיש בתהליך מתן השירות לבין תהליך הגבייה* האם ניתן להכריע בקונפליקט זה לאחד משני המושכים בו * עד כמה משפיע השירות על טיב הגבייה * האם אנשי שירות מצליחים לגבות כספים[למאמר המלא
 
שירות אישי בקימעונאות  
שרות אישי. זה כבר לא מה שהיה פעם... או אולי בעצם כן ?
מאת: מורן וייס, יועץ שיווק מבסיסי  Segmarketing 
העובדה שמספר החנויות עולה משאיר סיכוי אפסי לזהות את קהל הלקוחות ולפתח נאמנות בעקבות כך. זו בדיוק הסיבה מדוע תוכניות הנאמנות כל כך נחוצות בעצם... בנקודה זו, עלינו כמנהלי ארגון לדעת איך לשלב בין קצב גידול החברה לבין תפעול המועדון, כדי ששני הדברים יתפקדו באינטראקציה מלאה[ לכתבה המלאה
נושאי הגיליון

מדידת שירות במוקדים
סדנה לשירות טלפוני
שירות אישי - כיצד?
טעימות שירות
גבייה שירותית!?
שאלות נבחרות בפורום 
טיפול שורש..

נושאים נבחרים בפורומים

פורום ניהול השירות
מנהל במוקד מחפש את עזרתכם בנושא כלי מדידה לניהול תקציב וניהול תגמול נציגים [קישור לפורום

פורום Call Center 
בנסיון להתמודד עם עומסי פניות ובהתמודדות עם משאב אנושי מצוצמם, אני תוהה האם הכנסת נתב שיחות המאפשר העברת הזמנות במקום נציגת שרות, האם הוא יתפס בעיני הלקוח כהרעת השרות?
מה המגמות בעולם היום - יותר אוטומיזציה או עדיים המענה האישי והחי על ידי נציגים/ות - במקום מערכת?
מהו% נטישות מקובל לשרות איכותי ?[קישור לפורום]


נאמנות לקוחות
טיפול שורש
את טיפול השיניים דחיתי במספר חודשים - וזאת למרות שרופאת השיניים שלי ידועה ביכולתה להביאני למצב בו אני כמעט נהנית לשבת על הכיסא במרפאה (היא פשוט מלאך); עדיין תמיד נראה שיש משהו חשוב יותר לעשות בזמני הפנוי ...

מאת: הגב'' טל ציגלר-יועצת בכירה -סקר יועצים 

  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים