חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

 ספרות
מקצועית בעברית

מבחר ספרות מקורית ומתורגמת אשר יצאה לאור בשפה העברית. ספרים בנושאי ניהול השירות ללקוח, השירות הלכה למעשה, שימור לקוחות , ניהול השירות ועוד.@ רוצה להמליץ על ספר?

ספרות מקצועית> ספרות בעברית   לספרות מקצועית באנגלית לחץ כאן

100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות. מאת: ד"ר נדב גולדשמיט. הספר מיועד לכל מי שעוסק בשירות בסקטורים הפרטי והציבורי.למנהלים בכל הדרגים בתחומי השירות, השיווק המכירות ומשאבי אנוש, ליועצים ארגוניים ולבעלי עסקים בענפים מגוונים.  הספר  מהווה ספר המשך לספרו הקודם " מצוינות בשירות מדיבורים למעשים" לקנייה ניתן לפנות ישירות למחבר   nadavg@ono.ac.il 


 

 


 לשלוט בדלת המסתובבת – ולהרוויח!" מאת: ניר דונת . הספר עוסק בניהול קשרי הארגון עם לקוחותיו, על כל היבטיו של הנושא. הספר פותח בהבהרת הרציונאל העומד מאחורי הצורך לנהל הקשר עם הלקוחות, ממשיך בתיאור מפורט של תהליכים עיקריים שהארגון נדרש לקיים כדי שהניהול יהיה אפקטיבי ויעיל – ומאיר שינויים תרבותיים, ארגוניים, טכנולוגיים ואחרים, שהארגון עשוי להידרש לבצע כדי לממש התועלות הגלומות בתפיסה וביישומה. [ להמשך הסקירה ] מומלץ בחום

 

הבטחת קיימת! שירות לקוחות ממותג - היתרון התחרותי החדש מאת: ג''''אנל ברלו ופול סטיוארט מהו שירות לקוחות ממותג? הוא אפילו יותר מאשר שירות מצוין. זוהי דרך אסטרטגית לבידול נוסף של הזהות הייחודית של המותג, אשר נועדה לספק ללקוחות חוויות שיעצימו את ההבטחות שמבטיח המותג. שירות לקוחות ממותג יכול להיות חשוב במידה כזאת שהוא נושא על גבו את עצם כוחו של המותג. [ קישור להוצאת מטר ]

 

 


 -מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים מאת: ד"ר נדב גולדשמיט. בהוצאת  one הקרייה האקדמית אונו. הספר מציג צעד אחר צעד את הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר לבניית מערכת ארגונית למצוינות בשירות. הספר מיועד לכל מי שעוסק בשירות לקוחות או יעסוק בתחום זה בעתיד. את הספר ניתן להשיג  ברשתות הספרים.  [ הקדמה לספר ] [ תצלום עטיפה ] [ דוא"ל למחבר ד"ר נדב דולדשמיט ] מומלץ בחום

 

 

חשיבה עסקית בניהול השירות. מאת: יגאל קשטן כיצד לשפר את השירות ללקוח במקביל לצמצום תקציב השירות? שאלה זו מטרידה כל ארגון עסקי או ציבורי העוסק במתן שירות. הספר מתאר שיטות מעשיות לפתרון שאלה זו, באמצעות זוית ראייה כלכלית- עסקית של השירות ללקוח.[ אודות הספר ]  [ טופס הזמנה בפקס  ]  מבצע לרוכשים באמצעות אתר השירות הישראלי 10% הנחה. נא לציין בעת ההזמנה.מומלץ בחום

 

 

חדש! הזכות לנהל מאת- אור-לי פקר.
הספר ’הזכות לנהל’ מעלה לדיון את הסוגיות המהותיות בעולם הניהול, מתייחס למיתוסים המוכרים והקטלנים הגורמים לכשלים בעבודת הניהול ומציע גישה הגיונית וישימה לשיפור משמעותי באופן התנהלותם של מנהלים.הספר מלווה בשלל דוגמאות מהשטח התורמים להבנתו והופכים אותו לישים עבור כל מנהל. 285 עמודים בכריכה רכה. הוצאת פקר >>>קישור להוצאה לקריאת פרק לדוגמא



 



 

 שירות לקוחות -ניהול מערכות שירות בארגונים בישראל. מאת:יהושוע שטאובר.
הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל,הפועלים במספר ענפים עתירי שירות - בנקאות,תקשורת סלולארית,כרטיסי אנשראי וענף הרכב. לצדם,מובאת דוגמה של מערכת ציבורית שהחלה לגבש תודעת שירות ולהצטרף לארגונים הנותנים שירות איכותי -המערכת הצבאית,אגף טכנולוגיה וולוגיסטיקה של צה"ל. 346 עמודים בכריכה קשה.  מומלץ בחום
קרא כאן את פרק המבוא - חינם באתר השירות

 

 

 

אלופי השירות - ניהול חוויית הלקוח כיתרון תחרותי מאת: ליאור ערוסי
הספר "אלופי השירות" מעלה לדיון את הקשיים עמם מתמודדים אנשי שירות ומחייב את מנהליהם לבחון מהי האסטרטגיה הנדרשת לניהול חוויית הלקוח, באמצעות גיבושה של תפישה המעודדת נשיאה באחריות המשותפת הנדרשת מכלל מועסקי הארגון במתן שירות. בהוצאת פקר >>> קישור להוצאה
 
 
 
 

 

הלקוח תמיד צודק. מאת: בועז נחמד
"הלקוח תמיד צודק" הנו ספר ההדרכה המקיף ביותר בנושאי השירות ללקוח. הספר מיועד לאנשי מכירות,אנשים העוסקים במתן שירות ללקוח, מנהלים, טכנאי התקנה, מורכנים העוסקים בשירות פנים אל פנים ועוד. 
הספר נכתב הן עבור השירות הטלפוני והן עבור שירות פרונטאלי למול הלקוחות. בהוצאת: סהר עמנואל. ניתן לקרא באתר השירות את שלושת הפרקים הראשונים מהספר, באדיבות מר בועז נחמד.  
>>>מבוא - שיפור השירות ללקוח הקדמה לספר.
>>>פרק שני - מדוע כדאי לשפר את השירות ללקוח
>>>פרק שלישי - אפשרויות מתן השירות ללקוח
 
 
 
שירות מנצח בשוק תחרותי - מאת בנג‘מין שניידר ודיויד בואן.

"הספר מציג תפיסה כוללת להשגת מצוינות בשירות, שיושמה כבר בחברות רבות בארצות הברית. יש בכוחה של התפיסה המוצגת לסייע לעסקים בישראל להגדיל את רווחיהם וכן לסייע לגופים ציבוריים לשפר את האיכות ולצמצם את ההוצאות"   בנג‘מין שניידר. בהוצאת: משרד ראש הממשלה המרכז לאיכות ולמצוינות וספריית המרכז הישראלי לניהול . ( מטר ) 322 עמודים בכריכה קשה.

@שלח ביקורת אודות הספר

 

  

שיווק אינטימי - מאת גיל פרץ

מה הם 7 המרכיבים של שיווק אינטימי? איך לחזר אחר לקוחותיך? וכיצד לשמור על לקוחות. תשובות לשאלות אלה ועל עוד רבות אחרות ניתן למצא בספר יוצא דופן זה. ספר ניהול מקצועי השוזר את תורת השיווק האינטימי אל תוך עלילת רומן. בהוצאת: הספריה הבינלאומית לאנשי עסקים בע"מ 146 עמודים בכריכה קשה.

@שלח ביקורת אודות הספר

  

למכור את הבלתי נראה - מדריך שימושי לשיווק שירותים.   מאת: הרי בקווית‘

אינכם יכולים לגעת במוצרים החשובים ביותר של החברה שלכם, לשמוע אותם או לראות אותם
אם כך איך מוכרים אותם? איך מפתחים אותם ואיך מרחיבים אותם? זוהי הבעיה שמוכרים שירות
ספר "בלתי רגיל" זה, כמו שכינה אותו אחד המבקרים, משיב על שאלה זו מתוך בונניות על
דרכי הפעולה של השיווק ועל צורת החשיבה של ,לקוחות-בכוח. הספר למכור את הבלתי נראה
אוצר של מאות אסטרטגיות מהירות, מעשיות וקלות לקריאה - רק מעטות משתרעות על יותר מעמוד אחדאת  עיניכם לראות רעיונות.  הוצאת: איגוד לשכות המסחר. 190 עמודים בכריכה קשה.   @שלח ביקורת אודות הספר

  

שירות לקוחות מעל ומעבר - מאת פרד וירסמה  

בספר קריא וקצר זה ניתן ללמוד מהם הכלים הדרושים כדי לפתח תרבות מצליחה מוכוונת-לקוח, המוגדרת על ידי מצוינות בשירות. המחבר סוקר את האסטרטגיות העדכניות ביותר, ואת הכלים המועילים ביותר, לקבלת מכתבי שבח והוקרה פי חמישה יותר ממכתבי תלונות, ולהשגת רווחי שיא שנה אחר שנה, למרות התחרות.בהוצאת - המרכז הישראלי לניהול ( מטר)   @שלח ביקורת אודות הספר

 

 

 50  רעיונות להקמת עסק המעניק שירות מקצועי - מאת טום פיטרס

ספר המפרט יותר מ- 200 דברים שצריך לעשות על מנת להפוך את ‘‘המחלקה‘‘ שלכם  למרכז רווח מגניב, שיהיה מגנט לכשרונות הלוהטים ביותר בשוק. כיצד להיות שותפים של הקליינטים (ולפטר אותם אם צריך). כיצד לשלוט בזרם המידע ובלו‘‘ז. כיצד לעצב מקומות ‘‘לוהטים‘‘ ולספק תוצאות שהן ‘‘WOW ‘‘ בשירות הלקוחות שלכם! בהוצאת - המרכז הישראלי לניהול ( מטר)     @שלח ביקורת אודות הספר

 

 

ניהול השירות ללקוח - לקלקל או לכלכל. מאת: יגאל קשטן.

הספר דן בשאלות הבאות:כיצד ניתן לשפר את רמת השירות תחת אילוצים תקציביים? מדוע לקוח מרוצה חוסך כסף לארגון?מהם הגורמים המשפיעים על שביעות רצון הלקוח? כיצד לצמצם את זמני ההמתנה לשירות? כיצד לשפר את מערך הדרכת נציגי השירות? מדוע יש לבצע סקרי שביעות רצון יום-יומיים? מהם שעוני הבקרה החיוניים לכל מוקד שירות? מהן התכונות של מנהל מצליח בתחום השירות ללקוח? מה צופן העתיד בניהול השירות. הוצאת: הוד עמי 144 עמודים בכריכה קשה. לקריאת הפרק הראשון בספר    @שלח ביקורת אודות הספר

 

 

הלקוח כפרפר. מאת: ג‘ואן פאג‘ונאן וסוזאן אודל.

הספר הלקוח כפרפר, מתמקד בשיטה לבנייתם של בסיסי לקוחות מאמנים, באמצעות מתן חוויות וקיומה של סביבה בונת אמון. פקר הוצאה לאור. 265 עמודים בכריכה רכה.

@שלח ביקורת אודות הספר

 

 

סיפור על שני עובדים ומנהל שרצה להצליח

זהו סיפורו של טים, מנהל אשר זכה בקידום למשרה ניהולית. על טים מוטלת המשימה - להטמיע בקרב עובדיו תהליכי שינוי בתפיסת השירות בחברה.הספר יעניין כל מנהל שירות הרוצה ללמוד כיצד להטמיע חזון שירות בחברה בתהליך פשוט ומעשי>>>151 עמודים בכריכה קשה . הוצאת פקר. 

@שלח ביקורת אודות הספר

  איך מבטיחים שהלקוח ישמור לך אמונים? מאת דון פפרס וד"ר מרתה רוג‘רס.

רב מכר של ממציאי תורת השיווק 1:1 . כל המוצרים הם בני חלוף רק הלקוחות נשאירם לתמיד. הספר נותן פתרונות כמו: כיצד מבטיחים שהלקוח יחזור אליך שוב ? ועוד. בהוצאת הספריה הבינלאומית לאנשי עסקים 214 עמודים בכריכה קשה.>>>קישור לאתר    @שלח ביקורת אודות הספר

 

 

אינטיליגנציה רגשית בשירות לקוחות. מאת דייויד פרימנאטל.

"ספר המתאר בצורה מרתקת כיצד ומדוע מומלץ לכל עובד, מנהל וארגון להוסיף ערך רגשי למערכת היחסים עם הלקוח. יישום המתודות בספר, יתרום למצוינות בשירות ויקנה לארגונך יתרון תחרותי.." בהוצאת הספריה הבינלאומית לאנשי עסקים.>>>קישור לאתר     @שלח ביקורת אודות הספר

 

 

רוצים להמליץ על ספר ? info@c-service.co.il

 

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים