חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

כתבי עת מקצועיים
 
 
אלו כתבי עת בתחום השירות השונים יוצאים לאור בישראל? איפה ניתן לקרא על מחקרים שנעשים בעולם בתחומי השירות ? תשובות לשאלות אלה ועוד במדור כתבי עת. @ רוצה לשלוח חומר בנושא?
 

כתבי עת נבחרים- בעולם
 
 
 כתב עת לפרסום מחקרים בשירות Journal Of Service Research  
כתב העת אשר נחשב כיום המקצועי ביותר בעולם לפרסום מחקרים בתחומי השירות ללקוח. כתב העת מוצא לאור ע"י בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת מרילד.ניתן למצא בעיתון  מחקרים בנושאי- שיווק שירותים, תפעול השירות, ניהול המשאב האנושי , שירות באינטרנט ועוד. >>> קישור לאתר האוניברסיטה 
           
        
 
 
 
       
       
 
Customer Service Newsletter ירחון המכיל שלל עצות לשיפור השירות בארגון. ניתן למצוא בין השאר עצות בתחומי: ניהול השירות, פיתוח המשאב האנושי, שיפור איכות בשירות, שימור לקוחות בארגון ועוד. הירחון נשלח בדואר.>>>קישור לאתר  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Journal of Consumer Satisfaction, Dissatisfaction  and Complaining Behavior

 
כתב  עת בנושאי: שביעות רצון לקוח , אי שביעות רצון לקוח והתנהגות לקוחות מתלוננים. באתר ניתן למצא מאות מאמרים וממצאי מחקרים בתחומים אלה. השירות באתר חינם. כתב העת יוצא לאור באתר אוניברסיטת Washington State בעיר וונקובר.   >>>קישור לאתר
 
 
 

מצאת קישור שבור? אנא דווח לנו על כך. info@c-service.co.il

                            

 
  
                              
     
                          
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים