חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

השירות  הציבורי 

מהם החידושים בתחומי השירות הציבורי ? כיצד מטמיעים את נושא איכות השירות  ? מהם גופי הסיוע לאזרח במקרה של תלונה? מיהם הגופים האחראים לנושאי התקינה? על מה אחראית מינהלת איכות השירות במשטרת ישראל ?  מהו EFQM ? תשובות לשאלות אלה ועוד במדור השירות הציבורי. @ רוצה לשלוח חומר בנושא?

 גולש /ת נכבד/ה,  לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.

התור משתרך ופקיד הביטוח הלאומי משחק במחשב - 14:00 בצהריים, עשרות אנשים ממתינים בתור, רובם נכים על כיסאות גלגלים - אבל נראה שלפקיד אחד בביטוח הלאומי בחיפה זה לא ממש מזיז. אתמול הוא תועד משחק "סוליטייר" במחשב, כאשר רק עמיתו לעבודה מטפל בממתינים לוועדת אחוזי הנכות. קישור לסרט באתר חדשות ערוץ 2

 *השר מיכאל איתן: "עובדי המדינה נחשבים מכשול בפני כל התקדמות ושיפור" . עובדי המדינה נחשבים כיום מכשול בפני כל התקדמות וכל שיפור. אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לשיתוף פעולה אתם. המטרה היא לא להגיע לפיטורי עובדים. החיסכון הגדול הוא במיליוני המשתמשים שמבזבזים שעות עבודה על המתנה לשירות" - כך אמר אתמול מיכאל איתן, השר המופקד על שיפור השירות הממשלתי לציבור [ קישור לאתר TheMarker ]

מחקר אודות השירות הציבורי בישראל.מחקר חדש אשר בדק מהי שביעות רצון מהשירות הציבורי מגלה: ירידה חדה משביעות רצון של הישראלים מהשירותים הציבוריים. במחקר השוואתי אותו ערכו חוקרים מאוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת בן - גוריון נבדקו בין השאר גופים כמו - משטרת ישראל, רכבת ישראל מערכת החינוך והבריאות. חברי הכנסת והשרים  נמצאים בתחתית טבלת האמון 1.9 מתוך 5  [ קישור לקריאת המחקר המלא ]

*פקידי ביטוח לאומי: לא אדיבים, לא יעילים.פקידים בביטוח הלאומי מוסרים מידע לא מדויק ולא מלא, אינם מכירים את אתר האינטרנט של המוסד ועונים בחוסר אדיבות. כך עולה מסקר בדיקת השירות הטלפוני בסניפי הביטוח הלאומי >>קישור לאתר YNET

*מערך המחשוב בחברת החשמל פוגע באיכות השירות. דו"ח הרשות לשירותים ציבוריים – חשמל ל-2002: מערך המחשוב בחברה אינו יעיל ומכביד על הצרכנים, בחשבונות אין גילוי נאות, ומספר התלונות המוצדקות נגד החברה עלה בשיעור משמעותי. מאת שלומי דנור >>>קישור לאתר Y NET  

*התלונננת? מחכה לתשובה? בשנה הבאה .עובדי ציבור מחוייבים על פי חוק להשיב לאזרח בתוך 45 ימים; בפועל הצרכנים אינם מקבלים ברוב המקרים תשובה; לפעמים לוקח שנה עד שהתשובה מגיעה למתלונן>>> קישור לאתר wall.co.il עסקים

 *36.5% מהתלונות על גופים ציבוריים - מוצדקות .במקום הראשון: הביטוח הלאומי עם 128 תלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ונמצאו מוצדקות; משטרת ישראל במקום השני מבחינת היקף התלונות, משרד הפנים שלישי>>>קישור לאתר walla.co.il עסקים

קישורים נבחרים ברשת.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור.  

באתר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור ניתן לעיין בדוחות ופרסומים משנת 1987 ועד היום. כמו כן נמצאים באתר מאמרים, חוקים, אפשרויות להגשת תלונה, קבלת מידע ועוד. >>>קישור לאתר


נציבות שירות המדינה - האגף לאיכות ולמצוינות בשירות המדינה.

יעודו של האגף לאיכות ולמצוינות בשירות המדינה - קידום והטמעת האיכות והמצוינות בשירות המדינה באמצעות תשתיות ותמיכה מקצועית שתכליתן  לפתח את היכולת העצמית של המשרדים להנהגת תרבות תומכת בשיפור מתמיד. באגף פועלת התוכנית להטמעת מודל המצוינות EFQM. >>>קישור לאתר

ארגוני צרכנים וגופי סיוע

המועצה הישראלית לצרכנות                 ארגון הצרכנים הדתיים ( אצ"ד )

הרשות להגנת הצרכן בהסתדרות         עמותת "קו-חם" לצרכן. 



 

הרשות לשירותים ציבוריים.

ייעודה של הרשות הוא להסדיר ולפקח על מתן שירותים ציבוריים בתחום חינוי - חשמל. תפקידי הרשות לשירותים ציבוריים מוגדרים בחוק וכוללים שלושה תחומי פעילות עיקריים: קביעת תעריפים, קביעת אמות מידה ומדדים לטיב השירות וטיפול למול צרכני החשמל. >>>קישור לאתר הרשות לשירותים ציבוריים.

 

גופי איכות ותקינה.  

מכון התקנים הישראלי.

מכון התקנים הישראלי הוא ארגון ממלכתי לפיתוח ולהספקה של שירותי איכות רב תחומיים המשלבים תקינה, בדיקה ואישור של מוצרים, שירותים, תהליכים ומערכות ניהול ואיכות, כל זאת, לשיפור איכותם של מוצרים ושירותים המסופקים בארץ, לשיפור כושר התחרות של מוצרים ושירותים ישראליים בארץ ובעולם, ולשיפור איכות החיים בישראל. >>>לאתר מכון התקנים

האיגוד הישראלי לאיכות.

האיגוד הישראלי לאיכות נוסד בשנת 1973. האיגוד הוקם לשם קידום האיכות בישראל. באתר האיגוד ניתן למצא פרטים אודות, רישום לחברות , סיפרי מצוינות ועוד. >>>לאתר האיגוד הישראלי לאיכות



@ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים