חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים
טיפוח נאמנות
 לקוחות ( שימור לקוחות לשעבר )  
רוצים לדעת כיצד לנהל מועדון לקוחות? מה עושים עם כל המידע שיש בידי הארגון? מהו דיוור לקוחות אפקטיבי? מדוע הלקוח הישראלי איננו שבע רצון מההטבות של מועדוני הלקוחות והאם יש לך פוליסת ביטוח נגד בריחת לקוחות?
@ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה,  לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך                       
 

*מגע של יוקרה.
שירות נפלא הוא מרכיב הכרחי של מותגים מצליחים ויוקרתיים. מלאו אחר ארבעה עקרונות ותקבלו שביעות רצון מתמשכת של לקוחותיכם, שנה אחר שנה [ קישור חיצוני לאתר סטטוס - הירחון לחשיבה ניהולית

*שירות לקוחות - הקריירה הקצרה בעולם. שנה אחת. זה פרק הזמן הממוצע שבו שורד איש שירות לקוחות בישראל - לעומת תקופה של חמש, עשר, 20 וגם 30 שנה בתפקידים אחרים בחברות בישראל. וזה הפרדוקס: דווקא באחד המקצועות הנדרשים ביותר בישראל של 2007 (למעשה, זה כמה שנים טובות), הנשירה מתרחשת בתוך זמן קצר - אולי הקצר ביותר מבין כל המקצועות במשק. [ קישור חיצוני לאתר The Marker ]

*שירות לקוחות - הדור הבא: כך תשיגו לקוחות מרוצים. חדר רחב ידיים. יושבים בו עשרות אנשים. כולם נחמדים מאוד, לכולם אוזנייה אלחוטית וכולם מקבלים שיחות מלקוחות. זמן ההמתנה על הקו: שנייה; מידת החביבות של המוקדנים: גבוהה ביותר; העברת השיחה למנהל? בקלות רבה; אפשרות לפיצוי? בוודאי; רוצים להתנתק? בבקשה; מספר הלקוחות שנותרים לא מרוצים: אפס. [ קישור חיצוני לאתר The Marker]

  
*את המנגינה הזאת, אי אפשר להפסיק…  אני, החתום מעלה, מבקש להצהיר בזאת כי בעת כתיבתו של המאמר הנוכחי, השקעתי לא מעט זמן ומחשבה כדי לשחזר את מה שלמדתי בזמנו, בטירונות, בנושא הסוואה. אני מקווה כי הצלחתי ביישום הטכניקות שלמדתי, שכן  וגם זאת הצהרה, מטרת כתיבת הדברים אינה לנגח ארגון זה או אחר, אלא לתרום להבנה הקולקטיבית של אמיתות שבלעדיהן אין ניהול אפקטיבי של קשרי לקוחות.מאת: ניר דונת >>>לקריאת המאמר
 
*כאשר מועדונים אינם מתנהגים כמו מועדונים. במהלך חודש אוקטובר 2000 ,  הופיע במדור "שיווק ופרסום" של עיתון הארץ מאמר מאת חני ברבש, שכותרתו: "מכון מידע שיווקי: 63.7% מהישראלים חברים במועדון צרכנות". כותרת המשנה לאותו מאמר היתה: "למרות החדירה הגבוהה, חלק ניכר מהציבור אינו שבע רצון מההטבות של מועדוני הצרכנות".  מאת ניר דונת.  >>> לקריאת המאמר

 
*האם יש לכם פוליסת ביטוח נג בריחת לקוחות? אם היו אומרים לכם, שיש באפשרותכם לרכוש פוליסה הנותנת כיסוי מלא כנגד נטישת לקוחות, הייתם קונים? אם כן, מה גובה הפרמיה שהייתם מוכנים לשלם? ומדוע בעצם, לרכוש אותה? במקום לחלום על פוליסות דמיוניות, זה הזמן להתארגן, כי את השקט של אי בריחת לקוחות, אפשר לקנות בהשקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. ועל כל התוכניות, החלומות והרצונות שלנו, אמר פעם וולט דיסני – "אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה". גם אתם..מאת:גיל פרץ >>>למאמר המלא

 
*פל"א פלאים. הפרסום הוא מרכיב חשוב בתמהיל השיווק ומטרתו לא רק להביא את הצרכן לקניה ראשונה, אלא גם לפתח ציפיות שישפיעו ל קניות בעתיד . ציפיות שיתממשו יגרמו לשביעות רצון ולתגובת "פה לאוזן" (פל"א) חיובית מצד הלקוח, אך אלה שלא יתממשו יגרמו לפל"א שלילי, לאי שביעות רצון מהמוצר או השירות , ולהעמקת הפער בין ציפיותיו לבין המציאות הנתפסת של המוצר . ציפיות הן דבר סובייקטיבי הקשור יותר לתפיסת הצרכן ופחות בנתונים אובייקטיביים של המוצר . אובייקטיביות המפעל מול הסובייקטיביות של הצרכן היא המקור להרבה מאוד בעיות של אי שביעות רצון..מאת:ד"ר משה דוידוב >>>למאמר המלא

 
*יש שימור ויש שימור. שימור לקוחות איננו פעולת "קומנדו" של הרגע האחרון, הממוקדת במניעת נטישתם של לקוחות שקבלו החלטה לעבור למתחרה. שימור לקוחות הוא אורח חיים כלל ארגוני, המבוסס על כללי משחק מאד ברורים. מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

 
 
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים