חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

 ניהול השירות  ללקוח.  

ניהול השירות ללקוח מהו ? מהם הדרכים להטמעת חזון שירות בארגוניך ? כיצד להניע  עובדי שירות לקוחות? מהם תפקידי מנהל השירות ? מה דרוש לך , על מנת לבצע שינוים? @ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה,  לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.

*ארבע מזוודות ולקוח אחד. בבוקר שגרתי לפני כשנה נדם צליל החיוג בפקס אשר בביתי. מכיוון שזאת לא הפעם הראשונה שהדבר קורה ( בד"כ בימי חורף סוערים בשבע השנים האחרונות ) ומכיוון שזכיתי להכיר אישית את כל טכנאי בזק באזור מגורי ומכיוון שנמאס לי לאבד זמן בהמתנה ל"ידידי מכורח", הפכתי עוד לפני שהתקשרתי ( מהסלולארי ) להזמין טכנאי, להיות לקוחה זועמת.מאת:סמדר ויינשטיין [למאמר המלא ] 

*שירות ומכירות תחת קורת גג אחת - אקטיביות ויוזמה בכל ממשק לקוח.התחרות בעיצומה. נלחמים על כל לקוח אולם מלחמה זו לכשלעצה- אין בה די. יש לדעת לנצל כל הזדמנות ליצירת קשר עמו (קשר מגיב או יזום) לטובת קידום עסקים. חברות מובילות בשוק מבצעות בשנה האחרונה מהלכים אסטרטגיים, בו מאוחדות פעילויות השירות והמכירה. מהלך זה מסייע למינוף עסקים בממשק לקוח. מאת: עדי בירמן- פירר ראש תחום הדרכת שירות ומכירות, נירם גיתן ניהול קשרי לקוחות [ למאמר המלא ]

*מיהם "הכוכבים" שלך- שיטה לאיתור מנצחים. מהי הדרך בה אתם מאתרים ומגייסים עובדים חדשים לעסק שלכם? באיזה כלים אתם בודקים אם עובד או עובדת מתאימים לעסוק בניהול?  האם יש לכם דרכים לדעת מי מהעובדים הוא נכס חשוב לאירגונכם, ועליו כדאי לשמור? מאת ד"ר מירה חניק >>>למאמר המלא

 *מלקוח לנאשם 
 חוב שלא ידעתי עליו לפלאפון הפך אותי מלקוחה נחשקת לאדם המטופל על ידי המחלקה המשפטית של החברה. מה שבפלאפון ובחברות רבות אחרות לא יודעים הוא שלא כל בעל חוב הוא רמאי או פושע מועד. פלאפון בתגובה: לא הצלחנו לגבות את החוב.מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר  

*ארגון חכם- ארגון לומד. לפני שנים , ביקש אחד ממנהלי להמחיש לי את חשיבות " הלמידה הארגונית  " וסיפר לי את הסיפור הבא : " בחצרו של אחד מקיבוצי הארץ הייתה משקולת עשויה מברזל אשר שימשה את הקיבוץ כמנוף למקדחה כלשהי . העוברים והשבים בקרבת אותה משקולת נהגו להיתקל בה בראשם , חוויה בהחלט לא נעימה . לאחר מספר מקרים / תלונות ישבו חכמי הקיבוץ לתחקר את העניין ולמצוא פתרון אשר ימנע את הפגיעה בעוברים ושבים...מאת - זוהר באלי >>>למאמר המלא

*ארבעה שותפים ושירות אחד 
 לאופי השירות בארץ יש ארבעה שותפים: התרבות הישראלית, הארגון ומנהליו, נותני השירות והלקוחות. מדובר במערכת יחסים סבוכה שיוצרת בסופו של דבר שירות קלוקל. מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר  

*אין מועד ב‘ .השבחת שירות – מושג חדש בגוף הניהול בישראל : תהליך מתוכנן להחזרת לקוחות , שהתאכזבו מטיב המוצר או מרמת השירות שקיבלו , למצב של שביעות רצון ונאמנות לחברה. מאת: ד"ר משה דוידוב >>>למאמר המלא

*על פוליטיקה, תרבות ושירות 
במדינה בה נבחרי העם מנבלים את פיהם מול מצלמות הטלוויזיה, ותוכניות הפוליטיקה קורעות לנו את עור התוף, קשה לצפות לקבלת שירות מנומס ומהוקצע .מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר

*ניהול השירות ללקוח - לקלקל או לכלכל. לקוח שרכש מאתנו מוצר או שירות מצפה לקבל יחס הולם. זוהי הגינות עסקית החרוטה על דגלה של כל חברה עסקית שערכים חשובים לה. כל חברה מצטיינת היא חברה ממוקדת לקוח: חברה הרואה את הלקוח במרכז החשיבה שלה ודואגת לצרכיו - כי הוא הלקוח...פרק ראשון מתוך ספרו של יגאל קשטן "ניהול השירות ללקוח לקלקל או לכלכל" >>לפרק המלא

*Empowerment - העצמה או הסמכה? על פניו , נראה כי "העצמה" הוא מינוח טוב , משורש המלה POWER (עוצמה) . אך לפני שאציע מינוח אחר , מן הראו להתייחס למשמעות המושג . EMPOWERMENT היא האצלת סמכות לקבלת החלטות עד לרמה של הקו הקדמי – אותם עובדים שתפקידם לטפל בלקוח. במלים אחרות ,הסרת המכשולים שמונעים מעובדי הקו הקדמי להפעיל שיקול דעת ויצירתיות בביצוע עבודתם לטובת הלקוח..מאת: ד"ר משה דוידוב >>>למאמר המלא

*יתרון תחרותי=שירות איכותי=אנשים טובים. היתרון התחרותי האמיתי הוא באיכות השירות . איכות שירות נקנית בגיוס והשקעה בעובדים טובים . לחברה שנכשלה בשירות יש תירוצים רבים , אבל ההפסד כולו שלה . כולנו מעוניינים בשירות איכותי , לפחות כשאנחנו הצרכנים . מעטים מבינים , שהוא אינו בא מעצמו אלא דורש השקעה תמידי ת של משאבים . שירות מוגדר כמכלול הפעולות שעושה עובד בחברה כלפי לקוח . כל עובד שבא במגע עם הצרכן נחשב לנותן שירות מאת: ד"ר משה דוידוב >>>למאמר המלא 

*חושבים לחולל שינוי בארגון? אנרגיה זהו שם המשחק. אם אתה מבקש להשיג שינוי בדרך התנהגותו של הארגון בראשו אתה עומד, דאג לכך שלאיש בארגון לא תהיה סיבה להטיל ספק בכנות כוונתך. אם אתה מצהיר על-כך ששיפור השירות (ללקוחות) הוא חשוב מאין כמוהו להצלחתו העסקית של הארגון, אינך יכול לדון בנושא פעם ברבעון, ב15- הדקות האחרונות של ישיבת ההנהלה שנדחתה כבר פעמיים בגלל "דברים דחופים" שדרשו את מעורבותך... אינך יכול להטיל את האחריות לנושא, על מנהל מדור היושב בחדר הפינתי בסוף המסדרון במרתף של הבניין השני (ליד מחסן הציוד המשרדי המיועד לגריטה)... מאת ניר דונת >>>למאמר המלא

*תבונה ריגשית במצבי ניהול. מהו המישתנה המשפיע יותר מכל על הצלחה בחיים? ישנן גירסאות שונות לגבי התשובה הנכונה לשאלה זו. אחת הנפוצות בתקופה האחרונה היא התפיסה כי אינטליגנציה שיכלית (המוגדרת על-ידי IQ) אינה יכולה לנבא הצלחה בחיים - ולראייה קיימים אנשים כה רבים אשר בזבזו את היכולת השיכלית שלהם, והם נמצאים בשולי החיים. אחת הגישות החדשניות אומרת כי "אינטליגנציה ריגשית" מנבאת בדיוק רב יותר את היכולת להצליח בחיים, בקריירה ובעסקים. מאת ד"ר מירה חניק>>>למאמר המלא 

 *ספקים כלקוחות
 ארגונים רבים, כלקוחות, מתנהגים לעיתים כלפי הספקים שלהם בדיוק באותו אופן שלקוחות שלהם מתנהגים כלפיהם, כלומר: לוקחים אותם כדבר מובן מאליו. תיאטרון האבסורד .מאת אילי אמיתי >>>קישור לאתר

 
אוברדראפט בשירות
 רבים חשים כי טיב השירות שהם נותנים במהלך עבודתם או חייהם הפרטיים גדול בהרבה מטיב שירות שהם מקבלים. איך אפשר לצאת מהגירעון הזה? מאת אילי אמיתי >>>קישור למאמר  

*אלופי השירות - ניהול חוויית הלקוח כיתרון תחרותי מאת: ליאור ערוסי
הספר "אלופי השירות" מעלה לדיון את הקשיים עמם מתמודדים אנשי שירות ומחייב את מנהליהם לבחון מהי האסטרטגיה הנדרשת לניהול חוויית הלקוח, באמצעות גיבושה של תפישה המעודדת נשיאה באחריות המשותפת הנדרשת מכלל מועסקי הארגון במתן שירות. >>>עוד במדור ספרות מקצועית בעברית.
 
 
 
 
 
 

 

 

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים