חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים


אודות המרכז הישראלי לשירות לקוחות - מי אנחנו ? 



יזמית ומייסדת המרכז -  סמדר ויינשטיין 
מפתחת הדרכה, מנחה סדנאות ומומחית לכל תחומי המצוייונת בשירות. סמדר בעלת ניסיון של מעל 12 שנות הדרכה וייעוץ בתחום. עד שנת 2003 מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני בחברת תדיראן  אמפא. משנת 2004 בעלת חברה עצמאית לייעוץ ויזמית ומקימת האתר המארח אלפי מנהלים ומנהלות בחודש ותורם לשיפור השירות בישראל.   מרצה בכנסים ומאמנת מבוקשת בתחום .מנהלת קורסים וסדנאות למנהלים ונותני שירות בחברות וענפים שונים.עוסקת במתן יעוץ להקמה וניהול מוקדי שירות והנחייה למנגנוני "אל כשל" בתלונות לקוחות.פירסמה מאמרים מקצועיים בנושאי: מוטיבצייה לנותני שירות, תלונות לקוחות, וחדשנות בשירות,  בעיתונות הכתובה והאלקטרונית בנושאים. בין לקוחותיה: בנק לאומי, דור- אלון, אשבל, חבר - ארגון משרתי הקבע והגימלאים, משטרת ישראל, תמי- 4 , תדיראן- ספקטרלינק, השטיח המעופף תיירות ותעופה ועוד. 

 

מרצה - בועז נחמד - יועץ ארגוני ומנחה  סדנאות , בעל וותק של 20 שנה בתחום.
מרצה בפני חברות וארגונים ממגוון ענפים ,ובחברות מהגדולות במשק הישראלי. מחבר רבי מכר ובניהם  - "הצ'ק בדואר" ,"הלקוח תמיד צודק",ו" פאזל המכירה "

 

 

מרצה- יניב אלטרס-מפתח מערכות למידה ארגוניות: מר יניב אלטרס מנחה קבוצות ומאמן עסקי ואישי ומרצה במכללות ופורומים שונים.עוסק בפיתוח והנחייה של סדנאות חווייתיות- יצירתיות להטמעת תכנים ארגוניים וניהוליים ולליווי תהליכי שינוי של בני אדם בארגונים בדרך "קצת אחרת".עוסק בהנחיית סדנאות, פיתוח הדרכה ואימון מנהלים וקבוצות בארגונים במסגרת חברות יעוץ שונות.בין לקוחותיו: איקאה, מלונות דן,קרסו, דוד לובינסקי , קופ"ח כללית ( באמצעות שלף יועצים ) משטרת ישראל, בזק ועוד. 

 

מנחה ומאמנת אישית- הגב' רונית בן – שושן - מתמחה במתן פתרון כולל בייעוץ וליווי עסקי לחברות וארגונים בתהליכי שירות וניהול קשרי לקוחות כללי, אפיון ובניית אסטרטגיות שירות ממוקדות לקוח. תכנון ויישום תהליכי עבודה ותהליכי תפעול בין ממשקי הקשר בחברה. פיתוח ואימון עובדים למצוינות בשירות. טיפול בתלונות לקוחות, מניעת נטישה ושימור לקוחות. ניהול והתמודדות בעת משבר עם לקוחות. הקמת ובניית מועדון לקוחות שירותי ושיווקי. בעלת וותק של 15 שנה בתחום. מנכ"לית  חברת סרוויסקום.



 שיפור השירות בארגונך - למה אנחנו ?

תוצאות: שיפור והיתייעלות בתהליכי השירות הפנימיים והחיצוניים.
חדשנות: הפיכת המידע העדכני בתחום למטען שירות רב עוצמה תוך יצירת "ארגז כלים" לכלל העובדים.
יישום: כל נושאי הלימוד ושיטות העבודה ישימים ליום העבודה הבא, בלי הרבה תיאוריות וסיפורים...
גאוות יחידה: יצירת אווירה של גאוות יחידה הגורמת לשינוי תפיסתי אצל המשתתפים.  
ניסיון : אנו מביאים איתנו ניסיון רב שנים וראיית הפרטים החשובים  " דרך עיני העובד" ובמקביל "דרך עיני הלקוח".


מהי מטרת המרכז ?
המרכז הישראלי לשירות ואתר האינטרנט c- service הוקמו במטרה לספק מקום מפגש עבור כל הגורמים העוסקים בתחומי השירות ללקוח בארגונים השונים, לספק כלי עבודה ,מידע איכותי ועדכני בתחום.בשנים האחרונות גברה בישראל המודעות לחשיבותו של מתן שירות איכותי ללקוח. חשוב לציין, אינך חייב להיות לקוח שיא Service , על מנת לגלוש בחופשיות ולהוריד חומרים. האתר איננו מחייב רישום מוקדם. נשמח אם תיתן לנו את הקרדיט על כך.


נושאים מקצועיים - כי שירות זה מקצוע
c -service הוא אתר שמרכז את כל הנושאים המקצועיים בתחום וחולק אותו במסגרת קהיליית נותני השירות.c-service אינו דורש רישום מוקדם כתנאי לצפייה במאמרים וזאת, תוך שמירה על פרטיות הגולשים. אמונתנו, כי כלי העבודה והחומרים באתר חשוב שיהיו נגישים וזמינים לכל משתמש המתעניין בתחום ואשר מבקש באמצעותם להביא לשיפור השירות בארגונו. טובי הכותבים בתחומי הניהול, השיווק והשירות בישראל - תרמו את מאמריהם ויצרו עבור קהיליית נותני השירות את המדריך המלא למתן שירות איכותי ללקוח.

חלוקה על פי תחומי עיסוק
באתר ניתן למצוא מידע אודות ניהול השירות בארץ ובעולם, שימור טיפוח קשרי לקוחות ומועדוני לקוחות, CRM , טכנולוגיה והטמעת מערכות, ניהול ההדרכה לנותני השירות, השירות הציבורי בישראל וכלים מעשיים במדור המיוחד- השירות הלכה למעשה. כמו כן אפשרנו למעוניינים גישה ישירה לספרות מקצועית בעברית ובאנגלית , כתבי עת ומחקרים עדכניים בתחום. אנו נשמח לקבל ולשלב חומרים נוספים: טיפים , סיפורי מצוינות בשירות, רעיונות מקוריים וכמובן מאמרים מקצועיים. פשטות ושימושיות- אלו הן מילות המפתח שהנחו אותנו בבניית האתר.הצלחנו בזכות המאמרים והממשק האיכותי. העיצוב החדשני בשילוב שלל כלים ישימים לנותן השירות.

 


גלישה נעימה ומועילה,

סמדר ויינשטיין , מנהלת
info@c-service.co.il

 

בניית אתרים
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים