חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
החדשון  למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
  אתר השירות הישראלי

מועדוני לקוחות    

ממפגש עם לובה ועד ברכת יום הולדת.
מאת: ניר דונת

יש היגיון וטעם בהקמת מועדון לקוחות רק כשהמועדון ממלא את ייעודו, בין אם הוא מוגדר כ"הגברת נאמנות הלקוחות הטובים" ובין אם הוא מוגדר כ"הגדלת היקף קניותיהם של לקוחות המועדון. באדיבות "סטטוס" הירחון לחשיבה ניהולית. [ למאמר המלא ]

 
ניהול קשרי לקוחות CRM      

מחקר חדש מגלה:
20% מפרוייקטי CRM בחברות פיננסיות פוגעים במערכות היחסים עם הלקוחות.
 
באדיבות 
 Segmarketing     

מחקר חדש שנערך על ידי Research and Markets אודות אסטרטגיות CRM בחברות שירותים פיננסים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח וכולי) מגלה כי למעלה ממחצית הפרויקטים בתחום ה CRM לא מספקים את התוצאות הרצויות, ו20% מהם ממש פוגעים במערכות היחסים..[ לסקירה המלאה ]
 
אתר אינטרנט נבחר   


לאחרונה הוקם אתר חדש בנושא ( איך לא ) - תלונות לקוחות. ניתן  לקרא באתר תלונות אודות משרדי הממשלה , בנקים , עיריות , חברות אינטרנט וכמובן חברות מסחריות  מתחומים ומענפים שונים. ניתן לכתוב לאתר פניות לאחר מילוי פרטים קצר.
שם האתר - תלונה  
www.tluna.co.il - תהנו  
  

 
שירות וגביית כספים    


הקונפליקט שבין מערך השירות למערך הגבייה.
מאת: ד"ר בועז נחמד
 

 



מהו הקונפליקט הבלתי נגמר שיש בתהליך מתן השירות לבין תהליך הגבייה* האם ניתן להכריע בקונפליקט זה לאחד משני המושכים בו * עד כמה משפיע השירות על טיב הגבייה * האם אנשי שירות מצליחים לגבות כספים [ למאמר המלא ]
 
מצגת נבחרת - ערכי ליבה בשירות לקוחות      
מהם ערכי ליבה, כיצד הם באים לידי ביטוי בתהליך השירות ללקוח וכיצד הופכים אותם מהתורה לפרקטיקה. באדיבות ד"ר בועז נחמד  [ להורדת המצגת ]
גיליון אוקטובר   2005

 נושאים נבחרים בפורומים


פורום ניהול השירות
 שלום, כאשר מבצעים סקר שביעות רצון לקוחות בד"כ חלוקת הציונים מתחלקת לשלוש:
לקוחות מרוצים.
לקחות בינוניים.
לקוחות מאוכזבים.
רציתי לדעת אם יש למישהו רעיון למינוחים יפים יותר מאשר מינוחים אלו [
פורום ]


פורום  ניהול קשרי לקוחות
הייתי רוצה לדעת אם ישנם נתונים על מערכות ניהול קשרי הלקוחות המובילות והשוואה ביניהן?

מיהן המערכות המובלות כעת בעלום והאם ישנו מדד כלשהו המשווה ביניהן?
[
פורום ]



קראתי ספר   
The service profit
chain

הספר דן באחד הנושאים הפופלריים בעולם השירות ללקוח " שרשרת שירות רווח" וכיצד זה מוביל להגברת נאמנות הלקוחות 









  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים