חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
החדשון  למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
  אתר השירות הישראלי

שנה טובה ומתוקה

לרגל השנה החדשה, אתר השירות הישראלי מגיש לכם מתכון בדוק לשנת שירות מוצלחת.

לוקחים את שניים עשר חודשי השנה ומנקים אותם היטב מדברים המונעים מאיתנו לתת שירות מצוין - סטריאוטיפים, תפיסת הלקוח כמובן מאליו, חסמי הקשבה ,חוסר רגישות ואנוכיות.
פורסים כל רבעון ל- 2 חלקים שווים. יש להקפיד שבכל יום נקדיש לפחות חצי מהזמן לטיפוח לקוחות קיימים.
מוסיפים
עשר כפיות של אמפתיה
מנה גדושה של הקשבה
כפית של שיקוף רגשי
קומץ גרגירי נראות
חופן שקט נפשי
כפית תגובתיות ומהירות
מתבלים הכול בהרבה כבוד הדדי, עקביות וקיום הבטחות.  
ולבסוף יוצקים על כל התערובת הרבה הרבה אמינות.
מקשטים בערך מוסף.
מגישים ללקוחות באהבה יום יום ובשפע 
בתיאבון.

בברכת שנה טובה ומוצלחת לכולנו
סמדר ויינשטיין, מנהלת שיא Service

 
שיווק ממוקד לקוח    

כיצד שומרים על לקוחות ה"זהב"?
בחסות חברת Segmarketing     

בעידן בו שולטת הטכנולוגיה, ההבדלים הטכניים בין המוצרים הנם זניחים. גם אם תוסיף למוצר שלך מרכיב בעל ערך, כעבור פרק זמן קצר, המתחרים יעתיקו זאת ממך. לחברה קמעונאית קשה היום להגיד בביטחון שהמוצרים שלה טובים יותר משל האחרים, מכיוון שזה לא בהכרח כך..[ למאמר המלא ]
 
סטטוס השירות


שירות לקוחות ו-  CRM ת"ק פרסה בין אמר לעשה.
מאת: יוסי פשר.   

מערכות ניהול יחסי לקוחות בעלות ראשי תיבות מרשימים באנגלית, אין להן ולא כלום עם פיתוח מערכות יחסים עם לקוחות. הן מצוינות בתחום ניהול מידע. אך עסקים, בסופו של דבר (ועם כל הכבוד למחשב), מבוססים על אינטראקציות בין בני אדם.[ למאמר המלא]
 
ניהול תלונות הציבור    


סיירת פניות הציבור.
מאת: אלכס סומך.

 



מחלקת פניות הציבור צריכה להיות יחידת עילית בארגון ופעילותה אמורה להוות נגזרת של הנהלת הארגון הבכירה ביותר. הרי באמצעותה יודע המנהל איך מתקבל השירות או המוצר שלו אצל הלקוחות [ למאמר המלא ]
 
מצגת נבחרת     
מתי הדרכות בשירות לקוחות מיותרות? כמעט לעולם הן נדרשות...[ לחץ להורדה ]
מתוך האתר הנבחר של ד"ר בועז נחמד. מומלץ בחום!
גיליון ספטמבר  2005

ש

 נושאים נבחרים בפורומים


פורום ניהול השירות
כאשר מבצעים סקר שביעות רצון לקוחות בד"כ חלוקת הציונים מתחלקת לשלוש:
לקוחות מרוצים.לקחות בינוניים.לקוחות מאוכזבים.
רציתי לדעת אם יש למישהו רעיון למינוחים יפים יותר מאשר מינוחים אלו.[
קישור]

פורום טיפוח נאמנות 

כדי לקבל תמונת מצב אודות חווית גלישת לקוחות באתר האינטרנט - שהוא חנות, אנו מעונינים לבצע סקר על חווית הגלישה בחנות.

אשמח לקבל פורמטים או הכוונות למידע , ע"מ שאוכל לבנות שאלון כזה. [ קישור ]


מוקדי שירות  

מוקד שירות טלפוני
(Call Centers) כמרכז שיווק ממוקד לקוח. מאת: עמית פרבמן.
חברות המפעילות מרכזיי שירות טלפוניים ללקוחות, יכולים להשתמש בהם על מנת להרחיב  משמעותית  תקשורת קיימת עם לקוחות החברה דרך אסטרטגיות מכירה שונות..[ למאמר המלא ]


  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים