חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

ציטוטים להשראה, להרצאות, סדנאות

רק במילון מופיעה המילה ''נאמנות'' לפני המילה ''שירות'' .

מהי הגדרת השירות הטובה ביותר? זו של הלקוח שלך".

שירות לקוחות דומה להחלקה על הקרח: או שאתה ממשיך לנוע או שאתה נופל.

שירות לקוחות הוא כמו ניקיון. שניהם דורשים תשומת לב יומיומית.

"ההוכחה לכך שלא התקציב מונע את שיפור השירות בארגון שלך, היא העובדה הפשוטה שחיוך אינו עולה דבר.

ללקוח לא אכפת כמה אתה יודע, חשוב לו לדעת כמה אכפת לך.

הפעולה הקטנה ביותר של אדיבות, שווה הרבה יותר מהכוונות הכי גדולות"

איכות לעולם אינה יוצאת מהאופנה - " לוי שטראוס

פרסום טוב – מכניס לקוחות דרך הדלת הראשית שלך. שירות רע – ''זורק'' אותם החוצה"

נוסחת ההצלחה בשירות: הבטח פחות, ספק יותר"

דרוש פחות זמן לנתינת שירות איכותי, מאשר הזמן הדרוש כדי להתנצל על מתן שירות גרוע

כשאתה מאבד לקוח לטובת מתחרה שלך אתה מפסיד פעמיים! הדבר דומה לקבוצת כדורסל המאבדת כדור בהתקפה וסופגת סל בהתקפת נגד" גיל פרץ

"שירות לקוחות ''גדול'', מורכב מהרבה ''רגעי אמת'' קטנים

תלונות הן ספר הלימוד הטוב ביותר

שירות מעולה = דרך חיים

"אנו גבירות ואדונים ומשרתים גבירות ואדונים" מנהל מלון ריץ קרלטון

 

יש לך אימרת שירות מקורית? שלח אותה אלינו ואנו נוסיף אותה למאגר info@c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים