חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים


כלל עובדי החברה

כיום בעידן הלקוח במרכז  ראוי להטמיע את נושא השירות האיכותי לכלל עובדי החברה. אין זה משנה אם זאת הרצאה או סדנה מותאמת אישית לצרכי הארגון - חשוב כי נושא השירות יודרך בארגון לפחות אחת לשנה.קיימת אימרה הגורסת כי שירות לקוחות דומה להיגיינה יומיומית - שניהם דורשים תחזוקה שוטפת.

ההדרכות יכולות להתבצע במתקני החברה או במרכזי הדרכה חיצוניים. בכל חברה חשוב להדריך את כלל העובדים ולא רק את עובדי קו-ראשון. בכל חברה כולם נותנים שירות ( לא רק נציגים ) הסדנאות מותאמות לעובדים ותיקים  וחדשים.

הדרכת העובדים החדשים קריטית במיוחד כי חשוב כבר בתחילת דרכם להעביר את המסר כי שירות חשוב לארגון ולא רק במסגרת ההצהרה, אלא הלכה למעשה. 

 

סדנאות והרצאות מתאימות. - לפירוט תוכנית ההדרכה לחץ על סוג ההדרכה

סדנת שירות בסיסית

סדנת שירות טלפוני

סדנת שירות פנימי

סדנה למענה שירותי בכתב  

הרצאת חוויה - שירות מהסרטים

 
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר info@c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים