חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים


שיווק ממוקד לקוח

מהו שיווק ממוקד לקוח וכיצד הוא מתבצע הלכה למעשה ? כיצד בונים ומתחזקים נכון מועדוני לקוחות? מהי אסטרטגיה נכונה של תכניות נאמנות? כיצד מבצעים שיווק הלכה למעשה מבסיסי נתונים? מדור זה הנו תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין C-service ובין חברת Segmarketing חברת יעוץ ייחודית העוסקת בכל הקשור לשיווק ממוקד לקוח ותכניות נאמנות בישראל.

גולש /ת נכבד/ה,  לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך

 


העשירים רוצים את זה עכשיו ובדרך שלהם!
מסטרקארד ערכו סקר בקרב העשירים (משקי בית שמרוויחים יותר מ 100,000$ לשנה, כלומר למעלה מ 36,000 ₪ לחודש) וגילו כי העשירים רוצים שירות לקוחות והתאמה אישית. אחד מממצאי הסקר מגלה כי אוכלוסייה תובענית ובטוחה בעצמה זו רואה בהתאמה האישית הכרח ולא ערך מוסף לשירות.[ למאמר המלא ]

 

כיצד לגייס לקוחות איכותיים.מאמר מאת: Belinda Neal, מנהלת שירות לקוחות Crazy Horse שפורסם במגזין The Wise Marketer יוני 2005
משווקים רבים מתמקדים בגיוס לקוחות חדשים, ומייחסים משמעות פחותה לאיכותם. במאמר זה אציג גישה מונחית רווחיות לגיוס לקוחות. מעט חברות הנן אמיצות מספיק על מנת לגייס לקוחות בהתאם לערך מחזור חיים של הלקוח customer lifetime value. [ למאמר המלא ]



אל תמלא את הקנקן, תסתכל על מה שיש בתוכו! מאת: רפי אלבו – מנכ"ל SegMarketing . לאחרונה השתתפתי בדיון אשר גרם לי לחשוב מחדש על כל הנושא של נאמנות לקוחות. האם שווה לצרכן להתמיד ולהיות נאמן למספר מצומצם של חברות מהן הוא צורך שירותים ומוצרים, או שאולי יותר משתלם לו לנדוד מחברה לחברה, וליהנות כל פעם מחדש מהתנאים המוצעים ללקוחות חדשים ומאותן "הטבות" שפתאום נזכרו להציע לו רק אחרי שביקש לנטוש... [ למאמר המלא ]



טיבו ההפכפך של שירות לקוחות - ממה כדאי להיזהר. מאת: * רפי אלבו - מנכ"ל SEGMARKETING חברות רבות משקיעות המון מאמצים ותשומת לב בפיתוח דרכים שונות לשמירה על נאמנות הלקוחות. תוכניות נאמנות, מערכות CRM מתוחכמות, שימור יזום וכד’. אולם לעיתים שוכחות חברות כמה חשוב להשקיע באלמנטים הבסיסיים ביותר, כגון הוגנות, ושירות לקוחות קשוב. [ למאמר המלא ]


נאמנות – רב הנסתר על הגלוי . הדרך היחידה לחזות מגמות הנה לבחון מה ארע עד כה ואז לחזות מה יקרה מכאן ואילך. אולם, גם גישה שמרנית לכאורה זו, מגלמת בחובה סכנה, מכיוון שלפרדיגמות יש הרגל רע להשתנות תמיד ברגע הכי לא צפוי והכי לא "נכון". מי יכול היה, לדוגמה, לחזות שהדואר והפקס יוחלפו, בצורה מוחלטת כל כך, על ידי הדואר האלקטרוני?  [ קישור למאמר ]



הפסיכולוגיה של הצרכן המודרני. מאת: ליה כסלו  john todorמומחה עולמי לניהול קשרי לקוחות מחברת whetstone edge מצא כי בעולם בו אנו חיים היום – עולם בו יש אינספור אפשרויות בחירה, הלקוחות מחפשים משמעות. בעולם הצריכה המשמעות מתורגמת לקבלת החלטות קנייה, חלוקת ההוצאות ומערכות היחסים עם העסקים. כאן נכנסים לתמונה האספקטים הבולטים של עולם הווב 2.0 שיכולים לעודד התנהלות זו. [ למאמר ]

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים