חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים
  
 
 
מדור זה הנו תוצאה של שיתוף פעולה פורה בין C-service  ובין "סטטוס" - הירחון לחשיבה ניהולית. כאן, יועלו באופן קבוע, מאמרים נבחרים בנושאי  איכות השירות ללקוח  אשר ראו אור בגיליונות קודמים של "סטטוס". המאמרים חוברו בידי טובי המומחים, היועצים והמרצים  לנושא השירות בארץ. אז  מהו סטטוס השירות שלכם?         

גולש /ת נכבד/ה,  לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך


*מעגל הרווח של הפירמה. שירות כאסטרטגיה עסקית. מאת: רננה פרס.
מתי וכמה כדאי להשקיע בלקוח? מיהו לקוח רווחי? וכיצד נמדדת רווחיותו? שירות כאסטרטגיה עסקית [ למאמר המלא ]

*הדרכה לפיתוח איכות השירות. מאת: נעם שטוקמן .נוסחה שיכולה להוות הצדקה ובסיס לצורך בהדרכה אירגונית לפיתוח שירות איכותי היא נוסחת ה-100 300, 600. נוסחה זו פותחה עוד לפני עשרות שנים על ידי חוקרים שהתעניינו בשאלת כמויות הכסף והמשאבים שאירגונים משקיעים בקבוצות הלקוחות השונות שלהם. להערכתי, הנוסחה תקפה מבחינת העיקרון המבוטא בה עד היום. [ למאמר המלא

CRM - שברה של אגדה . בועז נחמד.
יותר ויותר חברות וארגונים מדברים בשבחן של תוכנות לניהול קשרי לקוחות, אך האם תוכנות אלו אכן כדאיות? האם ייעשה בהן שימוש גם בעוד שנה? האם הן פועלות בארגון שמזין אותן במידע הדרוש ומקיים קשרים אינפורמטיביים בין המחלקות השונות? והאם יימשך הקשר האנושי הבלתי-אמצעי בין נציגי הארגון ללקוח? [ למאמר המלא 

*שכנע את העובדים, והם כבר ישכנעו את הלקוחות.איתן יניב ופרופ’ פרנץ פרקש.כיצד משפיעה ההתאמה בין הפרט לארגון על תפיסת ערכי המותג של החברה על-ידי העובדים ועל-ידי הלקוחות – סיכום ממצאי מחקר [ למאמר המלא ]  

*טיפול בלקוחות קשים – כוחה של האמפטיה.בועז נחמד.הלקוח כועס – טועה או צודק, שותק או צועק – מה עושים? איך מזהים עם תחושותיו ומביעים כלפיו הבנה? איך שומרים על האינטרס של החברה גם כשמזדהים עם הלקוח? ואיך אומרים לא ונשארים בכל זאת "ידידים. [ למאמר המלא ]

*למידת יחסי לקוחות באמצעות חוויה - OUTDOOR יחסי לקוחות. מאת: ד"ר חיה קיביליס-אופק. מנהלים ויועצים ארגוניים מחפשים דרכים חדשות להדרכת יחסי לקוחות. חיפוש הדרכים החדשות נובע מכך ששביעות רצון לקוחות מבוססת על הפער שבין ציפיות הלקוח לשירות שהוא מקבל. ציפיות הלקוחות עולות בהדרגה ולכן יש צורך להעלות את רמת השירות בהתאם. [ למאמר המלא ]

*לשרת לקוחות לא נחמדים, למרות הכל .מאת: בועז נחמד .נותן שירות אינו נבחן רק בשעה שהלקוח שמולו רגוע ונעים, או כשהמוצר נמצא על המדף והמחיר סביר בעיני הלקוח. המבחן האמיתי שלו, ולמעשה של כל הארגון, הוא בשעה שכל אלה אינם מתקיימים. במבחן זה עשויים להיכשל אף אנשי השירות הוותיקים ביותר. [ למאמר המלא ]

*תן לאינטליגנציה הרגשית לשרת אותך. מאת:  בועז נחמד.טיפול מקצועי ועתיר ידע אינו מבטיח בהכרח שירות מוצלח. מודעות עצמית, אמפתיה, מוטיבציה פנימית, שליטה ברגשות ועוד, ישלימו את הפאזל ממנו מורכב נותן השירות האידיאלי [ למאמר המלא ]

*תן לאינטליגנציה הרגשית לשרת אותך. מאת: בועז נחמד.טיפול מקצועי ועתיר ידע אינו מבטיח בהכרח שירות מוצלח. מודעות עצמית, אמפתיה, מוטיבציה פנימית, שליטה ברגשות ועוד, ישלימו את הפאזל ממנו מורכב נותן השירות האידיאלי [ למאמר המלא ]

 

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים