חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

ציטוט חודש: רק במילון מופיע המילה ''נאמנות" לפני המילה ''שירות'' 


שירות לקוחות:
מועילות מול
יעילות.
מאת: ד"ר משה דוידוב
 
   

 

מדוע מועילות חשובה יותר מיעילות ומדוע אנו לא מיישמים זאת בשטח? מאמר מאת ד"ר משה דוידוב [ למאמר המלא ] (פורסם במקור בירחון המי"ל )

עוד מאמרים של ד"ר משה דוידוב:

להפסיק לרוץ אחרי הזנב - מוסכמות ניהוליות וניפוצן.במאמר זה מנפץ ד"ר דוידוב כמה מן המוסכמות הניהוליות הנפוצות ביותר בשירות.לא תאינו איזה. ( פורסם במקור בירחון סטטוס מאי 2008 ) [ למאמר המלא ]

על כרעי תרנגולת. כיצד ניתן להצדיק השקעות בהכשרת נותני שירות? כיצד מודדים את התועלת בהכשרת או הדרכת נותני שירות? כמה הדרכה זה יותר מידי? האם ניתן בכלל למדוד? [ למאמר המלא ] (פורסם במקור בירחון המי"ל )
 

מוקדי שירות   

מוקד על המוקד. מאת: נילי סמברג.  סנסקום.

מוקד שירות הלקוחות משמש כ"חלון הראווה" של הארגון בפני לקוחותיו וניצב בחזית בשגרה ובמצבי משבר. מוקד שאינו ערוך לספק שירות להיקף פניות רחב, נכשל בתפקודו בעת משבר ארגוני והדבר מוביל לפגיעה תדמיתית ולירידה משמעותית בשביעות רצון הלקוחות, עד כדי איבוד לקוחות והכנסות. טיפים להכנת המוקד מראש למצבי משבר [ למאמר המלא ]

 

השירות הלכה למעשה  

שירות יוצא דופן – 3 הזדמנויות ליצירת WOWמאת: דורון בטשי. שביט הדרכה

במאמרו זה מציג דורון בטשי 3 הזדמנויות בהם אנו באים במגע עם הלקוח ליצור את ה- WOW המפורסם. בשלב המכירה, אחרי המכירה ובכל פעם שהלקוחהפונה אלינו. [ למאמר המלא ]  

 

המלצות לסרטי הדרכה בשירות לקוחות
 

הפסיכולוגייה של הלקוח הזועם - הסרט בשפה האנגלית  

סרט קצר המסביר מהן הסיבות להתנהגות הלקוח הזועם ומהם הדרכים להתמודד עם מצב זה. זמן 6 דקות ו5 שניות.  

קראתי ספר  
הבטחת קיימת! שירות לקוחות ממותג - היתרון התחרותי החדש
מאת: ג''''אנל ברלו ופול סטיוארט 
 
מהו שירות לקוחות ממותג? הוא אפילו יותר מאשר שירות מצוין. זוהי דרך אסטרטגית לבידול נוסף של הזהות הייחודית של המותג, אשר נועדה לספק ללקוחות חוויות שיעצימו את ההבטחות שמבטיח המותג. שירות לקוחות ממותג יכול להיות חשוב במידה כזאת שהוא נושא על גבו את עצם כוחו של המותג. מומלץ בחום ! [
קישור להוצאת מטר ]
יולי אוגוסט 2009  

כנסים מקצועיים:

2nd Annual Achieving Excellence in Contact Centres
20th-21st October 2009, Vienna, Austria

NACCM - Customers 1st
November 2-5, 2009 - The Pointe, Hilton Squaw Peak, Phoenix, AZ, USA.


KIOSK EUROPE EXPO 2010
15th-17th June 2010 Messe Essen, Germany

** אתר השירות איננו אחראי על איכותן של הוועידות הנ"ל.המידע ניתן במסגרת שירותי מידע לגולשי האתר.

  קובץ ציטוטים להרצאות

איכות לעולם אינה יוצאת מהאופנה - " לוי שטראוס

פרסום טוב – מכניס לקוחות דרך הדלת הראשית שלך. שירות רע  ''זורק'' אותם החוצה"

נוסחת ההצלחה בשירות: הבטח פחות, ספק יותר"

דרוש פחות זמן לנתינת שירות איכותי, מאשר הזמן הדרוש כדי להתנצל על מתן שירות גרוע

"שירות לקוחות ''גדול'', מורכב מהרבה ''רגעי אמת'' קטנים.

קישורים מומלצים:
קהילת שירות לקוחות בקפה דמרקר. [ קישור לקהילה ]  בקהילה שלושה פורומים ובהם דיונים מגוונים.
פורום אסטרטגיה וניהול שירות

פורום לקוחות

פורום נותני שירות


סדנאות פנים ארגוניות  
לחיצת היד הקולית
סדנה למצוינות בשירות טלפוני במרכזי שירות טלפוני. צרכי וציפיות לקוחות הבאים לקבל שירות, ארגז כלים לשימוש בקול, הקשבה אפקטיבית

Train The Trainer
הכשרת מדריכי שירות פנים ארגוניים.[ יסודות הלמידה וההדרכה, טכניקות מסירה, יסודות השירות המודרני ]

לשחרר את הקיטור סדנה לטיפול בלקוח המתלונן. ציפיות הלקוח, טכניקה לטיפול יעיל בתלונות 
 
 
לרשימת המלצות מנהלים  
 
מצגות מכנסים  

 אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות מאת: הגב'' נירית הדר [קישור לאתר המי"ל ]   

NPS המדד האולטימטיבי
מאת: הגב'' חולי רז
[ קישור לאתר המי"ל ]

  

 
http://www.c-service.co.il

מנוי יקר. דוא"ל נשלח אליך בהמשך להרשמך באתר השירות. במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש.
להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר או השב בדואר זה ואנו נסירך מייד.
 
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים