חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות
החדשון למקצוענים בענף השירות ללקוח
C-service.co.il
אתר השירות הישראלי

"לעולם אל תתווכח עם הלקוח- אתה עוד עלול לנצח"

חדשירות
מקבץ
חדשות וכתבות

לשכות המסחר: איכות השירות במשרד התחבורה - הגרועה ביותר
האיגוד השיק את "מדד הביורוקרטיה", המשקף את איכות השירות שמקבלים אנשי עסקים במשרדי הממשלה. [
לכתבה המלאה]

על שירות באינטרנט-  מספר הגולשים עולה - איכות השירות יורדת. מאת: רינה רטוזנברג [ קישור לאתר The marker ]

מתי הלקוח לא צודק - וכדאי לוותר עליו.הלקוח מעליב עובדים? מדבר איתם על מזג האוויר? מחליף מוצרים באופן סדרתי? לפניכם לקוח הרסני. כך תפעלו [ קישור לאתר כלכליסט ]


מה בין שיווק ושירות - שירות לקוחות הוא השיווק החדש. מאת: שגיא חמץ [ קישור לאתר The marker ]

איך חוסכים זמן בהמתנה לנציג שירות ? [ קישור ]

מדד חווית השירות - השירות בבנקים: השירות בבנקים: דיסקונט הכי גרוע - לאומי ומזרחי במקום הראשון [ קישור ]

 "הצרכן הישראלי הוא דרשן, נצלן וכוחני - ותמיד רוצה להרוויח משהו או להשיג כל מיני טובות הנאה" [ קישור

 

תמיכת לקוח- שירות ללקוחות חו"ל   

תמיכה בלקוחות הנמצאים בחו"ל שונה מהותית מתמיכה בלקוחות הנמצאים בארץ.מבחינה טכנית הבעיות יכולות להיות זהות אך קיימים גורמים אחרים המשפיעים על הקשר עם הלקוחות בחו"ל ועל מידת ההצלחה בתמיכה בהם.
מאת: סער ברגיא [
חלק א'' ]   [ חלק ב''
מעולה !! מומלץ בחום. 

השירות הלכה למעשה - טיפים מעשיים למנהל ולעובד  

טיפול יעיל בתלונות לקוחות- כיצד להפוך תלונה להזדמנות שיווקית.מאת: דנה הרשקוביץ קשה
כאשר דנים בנושא התלונות, בולטים, בדרך כלל באופן מיידי, הפנים השליליים של התופעה. תפישה זו אינה מפתיעה, שכן מדובר באירוע משברי ביחסי לקוח- עובד- ארגון. בעבר, ארגונים אף מנעו מלקוחות להציף תלונות והקימו חסמים... [
להמשך המאמר ]

מהי הדרך הנכונה לטפל בלקוח מתלונן? מאת: יואל סולם.שרות ללקוח הולך ותופס את מקומו בשנים האחרונות כאחד מערכי הליבה עליהם עסק צריך להיבנות, מדובר באותו גורם שיכול להעניק לנו יתרון תחרותי על פני מתחרינו ולהבטיח מעין חוף מבטחים בתקופה שבה מתרחשות סערות עסקיות סביבנו. [
למאמר המלא ]

אובר שירות - הייתכן???? שירות - הוא מילת המפתח היום. כל עסק שמכבד את עצמו ותדמית השירות שלו חשובה לו, יאמן את עובדיו לשירות מעולה. וכדי לשמור על נאמנות לקוחותיו - על שירות מעבר לציפיותיו. עובד שירותי הוא עובד המכיר בערך הלקוח לעסק ומבין כי ללא לקוחות לא יתקיים הארגון. הוא גם מבין שמתן שירות איכותי ימנע את התלונה הבאה של הלקוח. [ למאמר המלא


 

סרטי הדרכה בשירות לקוחות

הלו פנינה -  תלונה - מהי?

סרט משעשע המלמד עולים חדשים מהי תלונה, מתיי כדאי להתלונן ומה קורה שאין על מה להתלונן .. [ קישור לסרט ]

 

המלצה - בלוג שירות
your service @ - בלוג בשירות אישי צביקה אייזנשטט משמש בעשר השנים האחרונות  כסמנכ”ל שירות לקוחות בחברת Oracle צביקה יצר בלוג בנושאי שירות שונים. ניתן לקרא אודות חוויות אישיות, גלובליזציה בשירות, שירות גרוע ושירות מעולה. מומלץ בחום! [ קישור לבלוג ]
מאי - יוני 2009  


      טפסים שימושיים  

מכתב תשובה לפניה/ תלונה 1.מכתב תשובה לתלונה של לקוח. [ להורדה 

*מכתב תשובה לפניה/ תלונה 2
.מכתב תשובה לתלונה של לקוח[ להורדה ]

*מכתב תשובה לתלונה / פניה 3 מכתב תשובה לתלונה / פניה של לקוח. [ להורדה

באדיבות מר בועז נחמד 


סדנאות פנים ארגוניות
לחיצת היד הקולית
סדנה למצוינות בשירות טלפוני במרכזי שירות טלפוני. צרכי וציפיות לקוחות הבאים לקבל שירות, ארגז כלים לשימוש בקול, הקשבה אפקטיבית, תלונות לקוחות ועוד. 

Train The Trainer
הכשרת מדריכי שירות פנים ארגוניים.[ יסודות הלמידה וההדרכה, טכניקות מסירה, יסודות השירות המודרני ]   
 

לשחרר את הקיטור סדנה לטיפול בלקוח המתלונן. ציפיות הלקוח, טכניקה לטיפול יעיל בתלונות טלפוניות, מיומנות הקשבה

ביקור בית .
מצוינות בשירות לטכנאי שירות בבית הלקוח. צרכי הלקוח, שפת גוף לנותן השירות, שירות מכירתי
לפרטים נוספים
 
 
לרשימת המלצות מנהלים 
 
 
http://www.c-service.co.il

מנוי יקר. דוא"ל נשלח אליך בהמשך להרשמך באתר השירות. במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש.
להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר או השב בדואר זה ואנו נסירך מייד.
 
www.c-service.co.il

גירסת מדפסת שמור שלח לחבר         חזרה לראש העמוד רענן דף הבית

הוספת תגובהקרא תגובות
© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים