חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
הירחון למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
 

CRM

CRM במחשבה תחילה
מאת: הילה רוסמן
חברת: נירם גיתן ניהול קשרי לקוחות

רכישה והטמעה של מערכת CRM מחייבת השקעת משאבים רבים ומחוייבות גבוהה של מנהלים ועובדים. על מנת להוביל תהליך שינוי ממוקד, יעיל ואפקטיבי, את ה"רגע לפני" כדאי להשקיע בתכנון ובהיערכות מתאימים.  [למאמר המלא...]

 
ספרות מקצועית   

ספר חדש!
שירות לקוחות
ניהול מערכות שירות בישראל
מאת: יהושוע שטאובר

פרק ראשון - חינם לגולשי אתר השירות!  

הספר בוחן ומנתח מערכות שירות בארגונים בולטים בישראל,הפועלים במספר ענפים עתירי שירות - בנקאות,תקשורת סלולארית,כרטיסי אנשראי וענף הרכב. לצדם,מובאת דוגמה של מערכת ציבורית שהחלה לגבש תודעת שירות... 346 עמודים בכריכה קשה. [לפרק ראשון...]

 
איכות השירות

אמנת שירות בבתי ספר .
מאת: הגב‘ נירה דובר   

בית ספר כיום, הינו ארגון ניהולי וכלכלי לכל דבר. ארגונים כלכליים מודרניים, מאופיינים בהגדרה של החזון העומד בבסיס ההתנהלות שלהם ,בצורך בשקיפות המידע לגבי הארגון בכל עת. בצורך בבדיקה שוטפת של מצבם, ביחס לארגונים מתחרים, ובבדיקת עמידתם הם בדרך למימוש החזון והיעדים שקבעו לעצמם. [ למאמר המלא... ]
 
כלי עבודה  

ציפיות הלקוח ועשרת מימדי השירות.
מאת: סמדר ויינשטיין
מנהלת C-srvice

מהן ציפיות הלקוח ועל מה הן מבוססות, מה הם עשרת מימדי השירות ללקוח ומה על הארגון לעשות על מנת לבצע אותן הלכה למעשה. [להורדת המצגת וחומרים נוספים]
 
אתרים נבחרים בעולם  
12/12/2004

מפגשים כנסים ואירועים
חברת נירם-גיתן ניהול קשרי לקוחות, עורכת סדרת מפגשים בנושא
ניהול קשרי לקוחות בעידן החדש
בתאריך 21/12/2004 יתקיים מפגש בנושא: גיבוש תפיסה לניהול קשר ושימור לקוח  פרטים נוספים בחלון כנסים ואירועים באתר

 נושאים נבחרים בקבוצות הדיון

פורום ניהול קשרי לקוחות CRM
מחפשת המלצה לקורסי ניהול בתחום השירות, אם מי מכם היה בקורס מוצלח וממליץ עליו, אשמח לשמוע כניסה לפורום 

פורום פיתוח המשאב האנושי בשירות
אני מתכננת להריץ חודש שירות במוקדי השירות הטלפוני, שמטרתוט למנף את רמת השירות של הנציגים המוקד. מחפשת רעיונות שונים להפעלות

פורום מרכזי תמיכה
הייתי רוצה לדעת איפה אפשר למצוא מידע ומאמרים על מערכות ACD  מה היתרונות של מערכות כאלה למרכז תמיכה

הפורום לקידום השירות



בחודש פברואר 2005 נערוך את כנס הפורום בנושא
מכוונות וערך לקוח
הנכם מוזמנים לשלוח חומר בנושא
בברכה, חנן מיכאלי,יו"ר

מפרסומי חברי הפורום
מרחב אישי והשפעתו על העבודה בעמדת השירות. מאת: איילת שימשי [ למאמר המלא]

אם תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים - כמה קליקים שווה מילה? מאת רפי נשיא חברת טקטיקס [ למאמר המלא

נשמח לקבל חומרים נוספים לפרסום בגיליונות הבאים של טוענים שירות.

  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים