חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

  
טפסים
שאלונים
ועוד.       
שאלונים,  "עשרת הדברות", שאלוני אישיות, טפסים. כל אלו מוצגים כאן בצורה פשוטה וקלה למשתמש.ניתן להשתמש במאמרים ומצגות אלו לכל שימוש הנדרש: הטפסים  ניתנים ללא תמורה וללא שום תשלום. ניתן לצלם אותם או להעתיק או לשכפל - כמה פעמים שנדרש. בכל מקרה, רק אנא, ציינו את שם הכותב. האם יש לך טפסים/ שאלונים לתרום לנו ? info@c-service.co.il   הטפסים  במדור זה באדיבות בועז נחמד יועצים. http://www.boaz8.co.il/

שירות לקוחות

*מכתב תשובה לפניה/ תלונה 1.מכתב תשובה לתלונה של לקוח. [ להורדה 

*מכתב תשובה לפניה/ תלונה 2
.מכתב תשובה לתלונה של לקוח[ להורדה ]

*מכתב תשובה לתלונה / פניה 3 מכתב תשובה לתלונה / פניה של לקוח. [ להורדה ]

כרטיס פרטי ללקוח .מהם הפרטים הנדרשים מהלקוח בעת קליטתו בחברה כלקוח חדש. [ להורדה ]

הכנה לקראת התמודדות עם לקוח קשה. מה יש לעשות לקראת התמודדות (טלפונית או פרונטאלית) למול לקוחות קשים על מנת שהפגישה או השיחה תהיה הנכונה ביותר הן עבור החברה והן עבור הלקוח? טופס המסייע להכין שיחה או פגישה עם לקוח קשה או תובעני או מתלונן. הרעיון המוצע מאחוריו הוא הכנה מדוקדקת טרום ביצוע הפגישה או השיחה עם הלקוח, על מנת להכין בצורה הנכונה ביותר את הפגישה / שיחה זאת. [ להורדה ]  

גביית כספים / שירות טלפוני.

הערכה לשיחות גבייה טלפוניות.
כיצד מבצעים הערכה לשיחות גבייה טלפוניות - בין אם מדובר בסדנת גבייה ובין אם מדובר בהערכה אמיתית לשיחת גבייה אמיתית עם לקוח חייב. הטופס מאפשר מעקב מאורגן אחרי הגישה הבסיסית של איש הגבייה. הטופס מצביע על התהליכים הנכונים אותם חייב איש הגבייה להעביר את הלקוח במהלך השיחה - עד לקבלת מלוא גובה החוב. [ להורדה ]

מכירה טלפונית.
טופס בקרה למוכרן טלפוני. טופס המאפשר למשב ולבקר איש מכירות טלפוני . [ להורדה ]

טופס דיווח מכירות חודשי
.דיווחים שבועיים / חודשיים / רבעוניים / שנתיים על המכירות למול מנהל המכירות[ להורדה ]  


המשאב האנושי בשירות.


טופס המלצה לעובד.טופס / מכתב המלצה לעובד שפוטר / התפטר / התפוטר [ להורדה 1  ] [ להורדה 2 ] [ להורדה 3 ] [ להורדה 4
 
טופס משוב על עובד.טופס שמסייע למנהל למשב עובד או עובדת שלו ועל ידי כך להגביר את היעילות, אפקטיביות והמוטיבציה של העובד עצמו [ להורדה ]

סקר שביעות רצון עובדים מעבודתם.עד כמה העובדים במפעל או במשרד או בחנות או בחברה - נהנים בעבודה הלכה למעשה? הסקר בודק את שביעות רצונם של העובדים / מנהלים ממקום העבודה בו הם עובדים. הסקר מאפשר, מאוחר יותר, לבצע את השינויים הדרושים על מנת לשפר את הנקודות הדורשות שינוי. כדאי לציין כי השאלה האחרונה, שאלה מספר 8 היא החשובה מכולם והיא זאת שמסמלת, יותר מכל שאלה אחרת - את שביעות הרצון הכוללת של העובד ממקום עבודתו.[ להורדה ]

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים