חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

Help Desk  

כיצד לנהל נכון  את ה- help desk  ? מהם הכללים לבניית אמנת שירות SLA ? כיצד תאתר ותשמור על העובדים ב- Help Desk? מהם תפקידי מנהל ה- Help Desk ? בעזרת אלו מערכות תוכל לתת לעובדים בארגון את השירות הטוב ביותר?
@ רוצה לשלוח חומר בנושא?

גולש /ת נכבד/ה לפניך מספר מאמרים מייצגים, באתר זה קיימים עוד חומרים  ומאמרים בנושא - אנא השתמש במנגנון החיפוש באתר, על פי מילת המפתח הרצויה לך.                                                          

 

*אופק קריירה בקלי קלות. פיתוח אופק קריירה ברור ומוגדר היטב הוא צעד חשוב בכל ארגון תמיכה. לא משנה כמה המבנה הארגוני שטוח - ניתן להשיג זאת בהצלחה. ההגדרה של אופק קריירה היא: מסלול המאפשר לעובד הזדמנויות לעבור ממשרה למשרה תוך שהוא מקבל על עצמו אחריות חדשה, ותגמול הגדל בהתאם למשרתו. דוגמא לכך מופיעה בתרשים למטה. תומך חדש מצטרף לקו ראשון בארגון ומתקדם למשרת ראש צוות. מאת:Julie Mohrתרגום- נעמי בר-ניר. >>>למאמר המלא  

*תמיכה שירות והדרכה בארגון – קשרים של הדדיות. חיי ארגון, כל ארגון, מאופיינים בדינמיקה של פעילות בה כל אחד מעובדי הארגון, ממלא את תפקידו במטרה לקדם את אותו ארגון, אם בהיבט העסקי ואם בהיבט הציבורי. דינמיקה זו של חיי הארגון יוצרת נקודות מפגש של בעלי תפקידים שונים, הנובעות מצורך ומולידות פעילות משותפת, התורמת אף היא את חלקה בקידום יעדי הארגון. מאמר זה דן בקשר בין פונקציית הדרכת נושאי IT לבין מרכז התמיכה. מאת: נעמי בר-ניר מנכ"ל חברת CallteC >>>למאמר המלא  

*על מדדים ומדידות.התפוצצות המידע בארגונים, מאפשרת לנו להגיע לכמויות אדירות של נתונים, אך לא תמיד לדעת לקרוא ולהבין אותם. לא פעם אנו מתבקשים כיועצים על ידי הארגון: "קחו את המידע הקיים במאגרי החברה, לימדו אותו ואמרו לנו, האם אנו פועלים נכון, היכן הן נקודות הכאב שלנו, ואיפה אתם רואים הזדמנויות עסקיות, שאינן נראות בעין לא מיומנת".  זמינותו של מידע רב הניתן למדידה, אינו אומר שזהו המידע הנכון לנו למדוד.מאת נעמי בר-ניר >>>למאמר המלא  

*אמנת שירות כמרכיב במימוש היעדים העסקיים של הארגון.כיום יחידת IT מתאימה את עצמה לתפקיד של תמיכה ביעדים העסקיים של הארגון. היא איננה עוד יחידה הפועלת אך ורק כמובילה טכנולוגית, אלא הופכת להיות שותפה אסטרטגית המספקת לארגון את אותם שירותים להם הוא נדרש ביישום האסטרטגיה הארגונית.  אחד הכלים המסייעים ליחידת IT   ולכל יחידה אחרת הנותנת שירותים, למקד ולכוון את פעילותן ליעדי הארגון הוא אמנת השירות. אמנת השירות הופכת לכלי המסייע בהשגת יעדי הארגון.מאת נעמי בר-ניר >>>למאמר המלא

@ רוצה לשלוח חומר בנושא?

מצגות

גיוס ושימור עובדים ב Help Desk - המצגת מיועדת למנהלי מרכזי תמיכה בארגונים.
נושאי המצגת: גיוס ושימור עובדים במרכזי תמיכה, קריירה בשירות, חווית נתינת השירות, גודל צוות התמיכה ועוד.
מחבר: הגב‘ נעמי בר-ניר, מנכלי"ת חברת CallteC >>>להורדת המצגת

אמנת שירות SLA במרכזי תמיכה Help Desk .המצגת מיועדת למנהלי ועובדי מרכזי תמיכה בארגונים.
נושאי המצגת:מהי אמנת שירות במרכז תמיכה,מאיפה התפתח הצורך ביישום SLA במרכזי תמיכה,יעדי אמנת השירות,כללים להשגת יעדי הארגון ועוד. מחבר: הגב‘ נעמי בר-ניר, מנכלי"ת חברת CallteC >>>להורדת המצגת

 

קישורים בנושא מרכזי תמיכה

Customer Relationship Management: Monthly magazine, Web site

http://www.crmmag.com

Customer Support Consortium

http://www.customersupport.org

Call Center Solutions: Articles and columns

http://www.tmcnet.com

Customer Support Management: Articles and archived back issues; books and Webcasts

http://www.customersupportmgmt.com

Help Desk 2000: Certification programs, educational resources and job postings

http://www.helpdesk2000.org

Help Desk Institute: Certification and a membership program for HD professionals

http://www.helpdeskinst.com

International Customer Service Association: Membership based organization for the customer service industy

http://www.icsa.com

Software Support Professionals Association: Extensive resources for support professionals

http://www.supportgate.com

http://www.sspa.com

The Support Report: News, job postings, stock index and free article archives

http://www.realmarket.com

אתר העוסק בסוגיות ניהול ומדידה

  http://www.bettermanagement.com

אתר העוסק במחקרים ומדידות

http://www.apqc.org

 

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים