חיפוש

בין לקוחותינו: ארגון חבר,הקרן למורשת הכותל,
החברה לאוטומציה, אלישרא, lease4u ,בנק לאומי,
קריית התרבות נס ציונה,
תעשיות בית-אל, חילן, ג''ימס ריצ''רדסון,
השטיח המעופף,דור-אלון
ועוד 


ליצירת קשר :
 
054-2550959
  info@c-service.co.il
 
בניית אתרים
כלי עבודה
בניית אתרים
קבוצות דיון

קבוצות הדיון הושבתו זמנית עקב בעיות האקרים.
איתכם הסליחה.

בכל שאלה או בקשה - נשמח לענות לכם באמצעות הדוא"ל
info@c-service.co.il

בניית אתרים

טוענים שירות 
החדשון  למקצוענים בענף השירות ללקוח  
C-service.co.il
 
  אתר השירות הישראלי

חג שמח לגולשי האתר ולכל בית ישראל.

 Customer service news
 
  

 

איך אפשר לקדם את שירות הלקוחות בישראל.סקופ - Israel
בזמן האחרון יצא לי לקרוא כתבות בכל מיני עיתונים, תכניות טלוויזיה ואתרי אינטרנט (כמו זה לדוגמא), חלקן מפרגנות וחלקן פחות, בנושא של שירות לקוחות. איתמר נמרוד [ לחץ ]

"שוק ה-CRM הישראלי מפגר בשנה אחרי המתרחש בעולם"
Daily Maily אנשים ומחשבים - Israel
"בתחום התוכנות לניהול קשרי לקוחות, ישראל נמצאת בפיגור של כשנה מהעולם", קובע ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזרח-התיכון, בראיון ל-DailyMaily בעקבות פרסום דו"ח ה-CRM השנתי של החברה. [
לחץ ]

הכול חי ברשת nfc 
  חדשות מחלקה ראשונה - Israel
ומה הקשר בין מאהבים צעירים לשירות לקוחות פיננסי? אנשים. המחפשים קשר, שיחה וחוויה. ריבוי אמצעי התקשורת וזירות המשחק החדשות ברשת, אליהן אתייחס בקצרה במאמר זה, משנים מדי יום, כמעט ללא הכר, את עולמות השיווק, המכירות והשירות, אולם עיקרון מרכזי אחד נשאר כשהיה ...[
לחץ ]

נודניקים חיוביים: מציקים לעסקים, דואגים לצרכנים
ynet ידיעות אחרונות - Israel
אבל האנשים האלו עושים את מה שהרשויות שאמורות להגן עלינו, כצרכנים וכעובדים, לא עושות: דואגים שהמקום שאנחנו חיים בו יהיה טוב, נקי והוגן יותר ... [
לחץ ]

 
סרט הדרכה בנושא מצוינות בשירות     

והפעם על מתן שירות פנים ארגוני מעולה.

שירות פנים ארגוני - סרט הדרכה אשר מדגים מהם כללי הזהב למתן שירות פנים ארגוני מעולה. { שירות פנים ארגוני, עובדים, כללי עבודה ) Essential Elements of Internal Customer Service - Customer Service Training
 
ניהול חווית לקוח - באדיבות חברת Segmarketing  


בגיליון החודש: על נטישית לקוחות, ניהול חווית לקוח- כיצד? והצצה למהלכי השירות של חברת דיסני.  

*מדריך מקוצר להבנת המושג"לקוחות נוטשים" - מאת ליה כסליו. [ למאמר המלא ] ***מעוניינים לשמוע על מהלכי השירות של דיסני העולמית?מאת ליה כסלו [למאמר המלא ]  ***חווית הלקוח- האם אתה באמת יודע מה זה אומר?מאת ליה כסלו [למאמר המלא]
מודל עבודה חדש בשירות- באדיבות חברת נירם גיתן  

שירות עם נוכחות! מודל pis - presence in service מאת: עדי בירמן – פירר ראש תחום שירות ומכירות, נירם גיתן ניהול קשרי לקוחות

כיום יותר מתמיד, ארגונים מבינים שעל מנת להגביר את נאמנות לקוחותיהם, עליהם להתמקד ביצירת נאמנות רגשית של הלקוחות למותג. היכולת לייצר חוויה רגשית בכל אינטראקציה, המספקת ערך מוסף רגשי חוויתי, הינה חיונית להשגת שביעות רצון של הלקוחות ולנכונותם להישאר נאמנים לארגון.[ למאמר המלא לחץ כאן ]
 
השירות הלכה למעשה.  
מגע של יוקרה.
שירות נפלא הוא מרכיב הכרחי של מותגים מצליחים ויוקרתיים. מלאו אחר ארבעה עקרונות ותקבלו שביעות רצון מתמשכת של לקוחותיכם, שנה אחר שנה [
קישור חיצוני לאתר סטטוס - הירחון לחשיבה ניהולית ]
ספטמבר2007  

תערוכות וכנסים מקצועיים
ארגון קשוב - ארגון לומד
18/10/2007 מלון שרתון סיטי טאוור.

הכנס השנתי של חברת "רנסיס" לפרטים והרשמה לכנס(הכנס ללא תשלום אולם דורש הרשמה מוקדמת )

נושאים נבחרים בפורומים

פורום ניהול השירות
אני סטודנטית לתואר ראשון במנהל עסקים- כרגע אני עושה קורס בניהול השירות ואני מחפשת חומר / .אני צריכה לשלב בעבודה מודלים שנלמדו בקורס ( סולם ציפיות לקוח, אסטרטגיות שימור לקוחות, מודל משולש השירות, שרשרת השירות הפנימית , שיווק לאחור ועוד...)
אני אשמח לכל עזרה
אפשרית .תודה רבה


פורום נאמנות לקוחות

שלום, אני מנהלת מוקד שירות טכני המונה 4 נציגים. עיקר עבודתם היא מתן תמיכה טכנית ללקוחות.
אנו מעוניינים להתחיל לתגמל את העובדים באופן חודשי על בסיס תיפקודם, אך אני מתקשה למצוא פרמטרים הניתנים
למדידה. האם יש רעיונות?


סדנאות פנים ארגוניות ב-c-service  
לחיצת היד הקולית 
סדנה למצוינות בשירות טלפוני במרכזי שירות טלפוני. צרכי וציפיות לקוחות הבאים לקבל שירות, ארגז כלים לשימוש בקול, הקשבה אפקטיבית, תלונות לקוחות ועוד.

כתוב לעניין

מענה נכון למכתבי תלונה וניהול מחלקת שימור לקוחות בארגון. איתור צרכי הלקוח המתלונן, קריאה נכונה של המכתב, חשיבות נכס התלונה, טיפול בתלונה בשלבים,הפיכת המכתב לכלי שיווקי.

לשחרר את הקיטור  סדנה לטיפול בלקוח המתלונן. ציפיות הלקוח, טכניקה לטיפול יעיל בתלונות טלפוניות, מיומנות הקשבה

ביקור בית .
מצוינות בשירות לטכנאי שירות בבית הלקוח. צרכי הלקוח, שפת גוף לנותן השירות, שירות מכירתי
לפרטים נוספים
  http://www.c-service.co.il

במידה ודוא"ל זה הגיע אליך בטעות - אנו מתנצלים על כך מראש. להסרה מרשימת התפוצה אנא הסר את כתובתך באמצעות עמוד הבית באתר
www.c-service.co.il

© כל הזכויות שמורות לאתר הישראלי לשירות לקוחות | תקנון הגלישה באתר בניית אתרים